    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Mon, 10 Oct 2005 12:54:36 +0200

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:did6tc$m0$1@inews.gazeta.pl...

    > Taaak, bo to złe kobiety som. Jak udowodnisz, że miała zamiar od
    > początku?

    prosze Cie, napisalem jest to do udowodnienia, dla chcacego nic trudnego,w
    ostatecznosci zaryzykowalbym
    wyrokiem za podslozenie podsluchu ale przynajmniej nie mialbym znisczonego
    zycia

    > Zazwyczaj kobiety traktujące facetów jak dawców nasienia, nie chcą miec
    > z nimi potem nic wspólnego, także alimentów.

    oj mylisz sie, jak tylko dowiedz asie o mozliwosci wyciagniecia $ zmiejsca
    idzie pozew

    > Ciekawe, jak.

    chocby podsluch,

    > Ale wiesz, to mogłyby byc kłopoty organizacyjne. Jak wyobrazasz sobie
    > taka sytuację? Przewracasz do gory nogami komus zycie tylko dlatego, ze
    > ktos inny tak chce? Rodzić opiekujacy się dziećkiem ma co drugi dzień
    > powiadamiać policję, ze dziecko zaginęło, bo nie wróciło ze szkoły np?

    nie, wystarczy ustalic z gory kilka rzeczy (ustawą). by takich sytuacji
    uniknac

    > A poten odwoływać, bo okazuje się, ze poszło z drugim rodzicem na lody,
    > do kina etc. Wiesz, jakie mysli chodzą człowiekowi po głowuie, kiedy
    > dziecko nie wraca o okreslonej porze ze szkoły?
    > Pewnie nie masz
    > pojecia, bo nie masz dzieci.

    kiedy kumple chodzili na dyskoteki ja nianczylem dziecko sasiadki, baardzo
    duzo czasu z nia spedzalem, odkad miala 0,5 roku
    wiec akurat to uczucie znam doskonale :-)

    > dwa w
    >
    > W tym momencie powinien wkroczyć sad i wyegzekwować przestrzeganie
    > postanowień.

    no i co dostanie? grzywne? a maz dalej placi jak maszyna nie widujac swojego
    dziecka a matka chodzi bezkarna.

    > A dziecko automagicznie przestaje potrzebować żarcia i ciucha, bo się
    > jeden rodzic obraził.

    nie, matka zarabia na te rzeczy. Opiekunka do dziecka i do pracy, nie rob
    problemu tam gdzie nie ma.
    Matka(lub ojciec) w momencie takiego skurwysynstwa musi zdawac sobei sprawe
    ze poniesie tego konsekwencje.

    > Dlaczego chcesz karaać dziecko za błędy dorosłych?Ono jest juz
    > wystarczajaco pokarane, mając popieprzonych rodziców, który nzadal
    > usiłuja zrobic mu krzywdę w imię "moje na wierzchu"

    nie bedzie krzywdyjezeli matka (lub ojciec) poszuka pracy a do dziecka
    znakdzie opiekunke, nie mozna
    stwarzac poczucia bezkarnosci dla takich osob majac na uwadze dziecko.
    (patrz wiezienia dla kobiet i mozliwosc ich wychowywania, dziecko to
    najwieksze szcescie jakie moze kobiete spotkac i takie
    odbywanie kary to nie kara, a na pewno nie sprawiedliwa kara)

    > E tam. IMHO polskie prawo nie jest takie złe, problem polega na tym, ze
    > jak ktos ma kaprys sobie wyrokiem sadu tyłek podetrzeć, to nikt mu nic
    > nie zrobi, a tak byc nie powinno.

    dodaj jeszze mozliwosc szastania zeznaniami przez kupionych swiadkow i
    wydawanie wyrokow przez wspaniale Panie Sedzi(X?)
    w sadach rodzinnych

    P.