    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Tue, 11 Oct 2005 15:26:45 +0200

    Przemek R... napisał(a):

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > prosze Cie, napisalem jest to do udowodnienia, dla chcacego nic
    > trudnego,w ostatecznosci zaryzykowalbym
    > wyrokiem za podslozenie podsluchu ale przynajmniej nie mialbym
    > znisczonego zycia

    Nie wierzę. kto ci powiedział, że taka pani musi się komukolwiek
    zwierać? I na co ten podsłuch wtedy?

    > oj mylisz sie, jak tylko dowiedz asie o mozliwosci wyciagniecia $
    > zmiejsca idzie pozew

    Kobiety pragnące dziecka bez tatusia, zazwyczaj doskonale znają swoje
    prawa i maja gdzieś pałętajacego się dawcę nasienia - po co, zeby
    kłopoty robil, wtrącał się w życie, blokował paszport?

    > chocby podsluch,

    Nie zwierza się nikomu.

    > nie, wystarczy ustalic z gory kilka rzeczy (ustawą). by takich
    > sytuacji uniknac

    Są sprawy na tej ziemi, o ktorych sie ustawom nie śniło. Nie da się
    życia ustawić ustawami.

    > kiedy kumple chodzili na dyskoteki ja nianczylem dziecko sasiadki,
    > baardzo duzo czasu z nia spedzalem, odkad miala 0,5 roku
    > wiec akurat to uczucie znam doskonale :-)

    Z sąsiadką?;-P Sorry, to nie jest to samo. Przekonasz się, kiedy sam
    będziesz rodzicem.

    > no i co dostanie? grzywne? a maz dalej placi jak maszyna nie widujac
    > swojego dziecka a matka chodzi bezkarna.

    No bo u nas wymiar leży i kwiczy. I to należy poprawić. W tym wypadku
    matka powinna być ukarana.

    > nie, matka zarabia na te rzeczy. Opiekunka do dziecka i do pracy, nie
    > rob problemu tam gdzie nie ma.

    To JEST problem. Ile musiałaby zarobić matka, zeby wystarczyło na
    opiekunkę, żarcie i czynsz? Tymczasem sama sobie dzieci nie
    zmajstrowała i ma prawo oczekiwać, że "współwinny" będzie na nie łożył.
    Zresztą, chyba powinno mu zależeć na przetrwaniu jego własnych genów?

    > Matka(lub ojciec) w momencie takiego skurwysynstwa musi zdawac sobei
    > sprawe ze poniesie tego konsekwencje.

    Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem"skurwysyństwa"

    > nie bedzie krzywdyjezeli matka (lub ojciec) poszuka pracy a do dziecka
    > znakdzie opiekunke, nie mozna
    > stwarzac poczucia bezkarnosci dla takich osob majac na uwadze dziecko.

    A kto Ci powiedział, ze matka nie pracuje?

    > (patrz wiezienia dla kobiet i mozliwosc ich wychowywania, dziecko to
    > najwieksze szcescie jakie moze kobiete spotkac i takie
    > odbywanie kary to nie kara, a na pewno nie sprawiedliwa kara)

    Na pewno kary nie powinno odbywać dziecko. z drugiej jednak strony
    odseparowanie noworodka/niemowlaka od matki też jest dla dziecka karą.
    To chyba nie jest takie proste, jak 2+2.

    > dodaj jeszze mozliwosc szastania zeznaniami przez kupionych swiadkow i
    > wydawanie wyrokow przez wspaniale Panie Sedzi(X?)
    > w sadach rodzinnych

    Ależ o czym Ty mówisz?;-) Czyżbyś nie wierzył w niezawisłość sądów i w
    sprawiedliwość? I dlaczego panie sędzie, a nie panie i panowie?

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson