    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Mon, 10 Oct 2005 09:51:13 +0200

    Przemysław Rokicki napisał(a):

    > Tak tylko robiac te dziecko oczekiwalo sie rowniez cos w zamian,
    > jezeli zamiar tej osoby byl od poczatku inny to powinna byc ukarana

    Taaak, bo to złe kobiety som. Jak udowodnisz, że miała zamiar od
    początku?

    > ORAZ pozbawiona alimentow, chciala tylko dziecko niech sama mu
    > zapewnia byt. (i jest to do udowodnienia, a jak nie pwoiem)

    Zazwyczaj kobiety traktujące facetów jak dawców nasienia, nie chcą miec
    z nimi potem nic wspólnego, także alimentów.

    > mozliwe

    Ciekawe, jak.

    > jestna to bardzo prosty sposob, raz ze sad nie moglby ograniczyc i
    > wyznaczyc dni widzien jedemu z rodzicow gdyby ten nie byl skazany
    > prawomocnym wyrokiem za umyslne przestpestwa przy ktorych wplywalo by
    > to na zle wychowanie dziecka
    Ale wiesz, to mogłyby byc kłopoty organizacyjne. Jak wyobrazasz sobie
    taka sytuację? Przewracasz do gory nogami komus zycie tylko dlatego, ze
    ktos inny tak chce? Rodzić opiekujacy się dziećkiem ma co drugi dzień
    powiadamiać policję, ze dziecko zaginęło, bo nie wróciło ze szkoły np?
    A poten odwoływać, bo okazuje się, ze poszło z drugim rodzicem na lody,
    do kina etc. Wiesz, jakie mysli chodzą człowiekowi po głowuie, kiedy
    dziecko nie wraca o okreslonej porze ze szkoły? Pewnie nie masz
    pojecia, bo nie masz dzieci.
    dwa w
    > momencie jakiegokolwiek utrudniania kontaktu z dziecckiem rodzicowi z
    > ktorym te dziecko nie mieszka (jest to bardzo banalne do udowopdnienia
    > - nagrania)

    W tym momencie powinien wkroczyć sad i wyegzekwować przestrzeganie
    postanowień.

    > konczylo by sie stalym odebraniem alimentow na raecz tego
    > dziecka,

    A dziecko automagicznie przestaje potrzebować żarcia i ciucha, bo się
    jeden rodzic obraził.

    > i obecny opiekun skoro uznaje ze wie co jest dla niego lepsze
    > sam musialby zarobic na utrzykanie dziecka, oczywiscie i tak nie
    > molgby poznioej ograniczac wizyt tatusia czy mamusi.

    Dlaczego chcesz karaać dziecko za błędy dorosłych?Ono jest juz
    wystarczajaco pokarane, mając popieprzonych rodziców, który nzadal
    usiłuja zrobic mu krzywdę w imię "moje na wierzchu"

    > Wyleczylo by to bardzo szybko obecna sytuacje, nie bylo by strin typu
    > www.tato.pl

    E tam. IMHO polskie prawo nie jest takie złe, problem polega na tym, ze
    jak ktos ma kaprys sobie wyrokiem sadu tyłek podetrzeć, to nikt mu nic
    nie zrobi, a tak byc nie powinno.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson