  • 21. Data: 2005-10-09 11:47:39
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    > BTW - takich rozwiązań nasze prawo nie przewiduje, a szkoda.

    szkoda pod warunkiem gdyby tak samo byly karane "kobiety" ktore planuja kogos
    wrobic w alimenty zakladajac ze nie beda z nim oszukujac przy zabezpieczeniach,
    oraz te ktore utrudniaja kontakt z dzieckiem.

    Na dziendobry powinni wyrownac poziom zycia kobiet i mezczyzn w wiezieniach.
    (chodzi o wiezienia "otwarte" "zamkniete", "dla recydywistow")
    (lacznie z zabronienim wychowywania dziecka podczas wykonywania kary)

    P.

  • 22. Data: 2005-10-09 12:03:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemysław Rokicki napisał(a):

    > szkoda pod warunkiem gdyby tak samo byly karane "kobiety" ktore planuja kogos
    > wrobic w alimenty zakladajac ze nie beda z nim oszukujac przy zabezpieczeniach,
    > oraz te ktore utrudniaja kontakt z dzieckiem.

    Te kobiety nie pragną wrobić w alimenty tylko mieć dziecko. Nie warto
    sypiać zkims do kogo nie ma się zaufania.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 23. Data: 2005-10-09 12:17:30
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    > Te kobiety nie pragną wrobić w alimenty tylko mieć dziecko.

    miec dziecko i zaplecze finansowe,
    (nie uogolniajac)

    > Nie warto
    > sypiać zkims do kogo nie ma się zaufania.

    trudno sie nie zgodzic.

    P.

  • 24. Data: 2005-10-09 12:57:27
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > A po co? Przyjdzie druga zmiana i przeypie gore z powrotem a miejsce i
    > tak w kólko. Zresztą, to nie musi byc góra ppiacu, Równie dobrze moze
    > to byc posprzątanie okolicznych rowów, lasów, sortowanie śmieci etc, w
    > każdej gmienie na pewno jest cała masa prac, na które zawsze zabraknie
    > forsy, a które taki ktos mogłby wykonać, przy okazji spłacając własne
    > zobowiazania. I nie byłoby demoralizacji"a co mi tam, posiedzę, a nie
    > zapłacę"

    druga zmiana moga byc np. gornicy, wydobywanie wegla i tak jest
    nieoplacalne, wiec przynajmniej nie trzeba by bylo placic im za prace pod
    ziemia

  • 25. Data: 2005-10-09 13:16:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    > szkoda pod warunkiem gdyby tak samo byly karane "kobiety" ktore
    > planuja kogos wrobic w alimenty zakladajac ze nie beda z nim

    Łał, jak mozna kogos "wrobic w alimenty planując, ze nie będą z nim"
    Alimenty, jak wiadomo, to świadczenie na rzecz dziecka ( da się dowieść
    ojcostwa). Jak się poczęło dziecko, to należy ponieść tego
    konsekwencje, bez wzgledu na płeć.

    > oszukujac
    > przy zabezpieczeniach,

    Najpierw musiałbys dowieść winy, a to IMHO jest wręcz niemożliwe.

    > oraz te ktore utrudniaja kontakt z dzieckiem.

    To jest zwykłe świństwo. BTW dlaczego w tym kraju mozna sobie ignorować
    bezkarnie postanowienia sadów?

    Pozdrawiam
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 26. Data: 2005-10-09 14:02:42
    Od: petra <j...@m...com>

    Heming wrote:

    > U?ytkownik "carla" <i...@a...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Dlaczego ma Ci udowadniaae rzeczy oczywiste? Twoja ignorancja to twój
    > problem.

    W panstwie prawa oczywiste tez jest skazanie obywatela na 3 lata
    wiezienia za nazwanie starca z Watykanu starcem z Watykanu.
    Oczywiste, nie oznacza ze jest to legalane. (no, moze za wyjatkiem Lublina).

  • 27. Data: 2005-10-09 14:08:44
    Od: petra <j...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > bo adobe ukradlo algorymt a microsoft monopolizuje rynek :-))

    Microsyf? Alez skad?

    http://europa.eu.int/comm/competition/antitrust/case
    s/index/by_nr_75.html#i37_924
    http://europa.eu.int/comm/competition/antitrust/case
    s/index/by_nr_75.html#i37_925
    http://europa.eu.int/comm/competition/antitrust/case
    s/index/by_nr_75.html#i37_792

  • 28. Data: 2005-10-09 14:11:41
    Od: petra <j...@m...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > a strasbourg tego zabronił :-)

    Nie, Bruksela, bucu lubelski:
[...]

    Gazet ne czytasz?

  • 29. Data: 2005-10-09 14:12:37
    Od: petra <j...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > "Za d?ugi - to znaczy, ?e nie mozna nikogo uwieziae, za to ?e nie sp?aca
    > d?ugów. Co nie oznacza, ?e nie mo?na kogo? wsadziae np za wy?udzenie
    > kredytu."
    >
    > czytasz post na ktory odpisujesz ?

    Wisz roznice pomiedzy niesplacanym kredytem z wyludzeniem kredytu?

  • 30. Data: 2005-10-09 14:32:56
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

> [...]
    > Alimenty, jak wiadomo, to świadczenie na rzecz dziecka ( da się dowieść
    > ojcostwa). Jak się poczęło dziecko, to należy ponieść tego

    Tak tylko robiac te dziecko oczekiwalo sie rowniez cos w zamian, jezeli zamiar
    tej osoby byl od poczatku inny to powinna byc ukarana ORAZ pozbawiona
    alimentow, chciala tylko dziecko niech sama mu zapewnia byt.
    (i jest to do udowodnienia, a jak nie pwoiem)

    > Najpierw musiałbys dowieść winy, a to IMHO jest wręcz niemożliwe.

    mozliwe

    > To jest zwykłe świństwo. BTW dlaczego w tym kraju mozna sobie ignorować
    > bezkarnie postanowienia sadów?

    jestna to bardzo prosty sposob, raz ze sad nie moglby ograniczyc i wyznaczyc
    dni widzien jedemu z rodzicow gdyby ten nie byl skazany prawomocnym wyrokiem
    za umyslne przestpestwa przy ktorych wplywalo by to na zle wychowanie dziecka
    (przestepstwa seksualne, mordesrtwa, ciezkie pobicia, oczywiscie po zbadaniu
    przez psychologow) i dwa w momencie jakiegokolwiek
    utrudniania kontaktu z dziecckiem rodzicowi z ktorym te dziecko nie mieszka
    (jest to bardzo banalne do udowopdnienia - nagrania) konczylo by sie stalym
    odebraniem alimentow na raecz tego dziecka, i obecny opiekun skoro uznaje ze
    wie co jest dla niego lepsze sam musialby zarobic na utrzykanie dziecka,
    oczywiscie i tak nie molgby poznioej ograniczac wizyt tatusia czy mamusi.

    Wyleczylo by to bardzo szybko obecna sytuacje, nie bylo by strin typu
    www.tato.pl

    P.