    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Tue, 11 Oct 2005 15:01:50 +0200

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" napisał(a):

    > Ja mam na to ~90 sms'ów od czasu jak dowiedziała się, że jest w ciąży.

    Ale w ciąże wiatropyulnie nie zaszła?

    > JEst tam cały niewybredny słownik wulgaryzmów oraz tego, co ona
    > nakładzie dziecku do głowy na złego tatę.

    Że też posdzedłeś z taka do łóżka!

    > Jasne! Potem dochodzą do wniosku, że skoro mogą coś wyciągnąć w
    > zasadzie za darmo to dlaczego ma nie płacić?

    Chodzi właśnie o to, zeby miec dziecko i nie miec kłopotów związanych z
    pałętaniem się po zycoiu jego ojca. Zazwyczaj dotuyczy to
    wyemancypowanych, dobrze radzących sobie kobiet.

    > Skoro ten jeden rodzic posługuje się dzieckiem jak kartą przetargową
    > żeby dopiec drugiej stronie to jak najbardziej TAK!

    Dlaczego chcesz się mścić na dziecku? Może zabrać je obojgu rodzicom i
    umieścic w DD, na złość? ( i obojgu zasądzić alimenty, na rzecz
    utrzymania dziecka w placówce - do czasu, az zmądrzeją)

    > Zazwyczaj to jedna strona gra dzieckiem żeby zrobić jak najwięcej
    > problemów drugiej, dziecko poprostu jest tu narzędziem. Przeważnie
    > jest to matka no bo wiadomo kto "na starcie" ma prawa do opieki.

    I taką postawę kategorycznie potępiamy.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson