  • 11. Data: 2004-10-12 19:37:02
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczk? w samochodzie - co z tym zrobia ??
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 21:31:34 +0200, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisał
    > w wiadomości news:opsfrur5vxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Podżegasz do składania fałszywych zeznań?

    zaraz fałszywych... mogli się przecież pomylić co do dnia...

    --
    Falkenstein

  • 12. Data: 2004-10-12 19:37:49
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "=PiNo=" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zgłaszasz się do jednej z tych instytucji. Po załatwieniu (jakimkolwiek)
    sprawy drugą informujesz, że załatwiła tę sprawę pierwsza. Teoretycznie
    powinieneś się zgłosić na Policję, bowiem ta pierwsza wszczęła postępowanie
    w Twojej sprawie. Ale możesz się na tym nie znać i zgłosić do Straży
    Miejskiej.

  • 13. Data: 2004-10-12 19:41:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:ckhbm9$48f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:opsfrur5vxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Podżegasz do składania fałszywych zeznań?

    Pomawiasz czterech swiadkow, ze mowia nieprawde ? ? :-)

    marekz

  • 14. Data: 2004-10-12 19:49:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opsfrvf0o5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > zaraz fałszywych... mogli się przecież pomylić co do dnia...

    Sralis mazgalis...
    Podobają mi się twoje sygnaturki, ale dotąd traktowałem je w kategoriach
    czarnego humoru.

    Alek

  • 15. Data: 2004-10-12 19:54:27
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > i niech udowodnią, ze tam stałem. Mam czterech świadków, że samochód
    > nie ruszał się spod bloku.

    A nawet jeśli samochód tam stał, to niech udowodnią mi, że to ja
    postawiłem...

    KG

  • 16. Data: 2004-10-12 20:17:25
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > i niech udowodnią, ze tam stałem. Mam czterech świadków, że samochód nie
    > ruszał się spod bloku.

    I akurat sąsiedzi pamiętają, że o ten dzień chodzi. Ciekawe dlaczego?
    Umówmy się, ze wiarygodną historyjkę trudno wymyślić. Nie liczy się ilość
    świadków tylko jakość.

    --
    JOHNSON :)

  • 17. Data: 2004-10-12 20:20:32
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:ckhcmk$br5$1@news.onet.pl:

    > A nawet jeśli samochód tam stał, to niech udowodnią mi, że to ja
    > postawiłem...

    Sam się tam nie teleportował. Trzeba będzie wskazać, kto go tam postawił.

    --
    JOHNSON :)

  • 18. Data: 2004-10-12 20:21:31
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 21:54:27 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > A nawet jeśli samochód tam stał, to niech udowodnią mi, że to ja
    > postawiłem...

    to na wypadek, jakby zrobili zdjęcie.

    Poza tym ciekawy jestem kogo wezwą jak samochód stoi na mnie i na ojca.
    Nie może byc dwóch obwinionych o to soamo wykroczenie...

    --
    Falkenstein

  • 19. Data: 2004-10-12 20:22:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 22:17:25 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

> [...]
    >
    > I akurat sąsiedzi pamiętają, że o ten dzień chodzi. Ciekawe dlaczego?
    > Umówmy się, ze wiarygodną historyjkę trudno wymyślić. Nie liczy się ilość

    To było wtedy jak robiłem spóźnioną parapetówkę. Wypiłem to i samochód
    został na paarkingu...

    --
    Falkenstein

  • 20. Data: 2004-10-12 20:23:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 22:20:32 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > Sam się tam nie teleportował. Trzeba będzie wskazać, kto go tam postawił.

    Nie wiem. Może ojciec, może matka, może brat... Kluczyki i dokumenty leżą
    zawsze na szafce...

    --
    Falkenstein