  • 41. Data: 2003-02-14 07:47:17
    Temat: Re: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > : i dlaczego tylko ustalenie ojcostwa? ;)
    >
    > to przeczytaj 87 § 3 kpc :-)

    a musisz być pełnomocnikiem? :)

    KG

  • 42. Data: 2003-02-14 07:49:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    a jak inaczej wystąpić przed sądem w imieniu innej osoby? :)

  • 43. Data: 2003-02-14 19:10:45
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > a jak inaczej wystąpić przed sądem w imieniu innej osoby? :)

    A musisz występować?

    KG

  • 44. Data: 2003-02-16 17:27:33
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A musisz występować?

    Coś z tego musimy mieć :-)

    A tak na marginesie - to może też sprawy konsumenckie weźmiemy? A
    czytaliście w RP jakiegoś Pana ( nie pamiętam, sędzia SN AFAIR) o
    reorganizacji darmowej pomocy prawnej dla biednych w formie gminnych
    ośrodków? Może mamy jednak przyszłość w zawodzie ;-)

    Depi.

  • 45. Data: 2003-02-16 22:31:11
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    http://www.inflancka.net/~profamilie/

    to stronka z propozycjami działania

    Stan_Z
    stronka autor: Marcina Surowiec

  • 46. Data: 2003-02-17 12:25:28
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
    > A tak na marginesie - to może też sprawy konsumenckie weźmiemy?

    A z czego będziesz pokrywał koszty przegranych spraw?

    KG

  • 47. Data: 2003-02-19 10:42:06
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > A z czego będziesz pokrywał koszty przegranych spraw?

    Dlaczego ja? Od kiedy pełnomocnik je pokrywa?

    Depi.

  • 48. Data: 2003-02-19 21:44:54
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:

    > Dlaczego ja? Od kiedy pełnomocnik je pokrywa?

    no tak, miało być tylko jako pełnomocnicy...

    KG

  • 49. Data: 2003-02-22 07:09:45
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    a później żadna firma z zemsty niczego Ci nie sprzeda :-)

    jak dla mnie może być