  • 1. Data: 2003-02-11 11:11:17
    Temat: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    Witam,

    co sądzicie o założeniu stowarzyszenia, którego celem statutowym jest pomoc
    osobom w dochodzeniu roszczeń alimentacyjnych oraz w sprawach o ustalenie
    ojcostwa, poprzez wystepowanie w procesach jako pelnomocnicy.

    stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej, zasadniczo nie płaci
    za usługi (być może będzie mozliwy zwrot kosztów - o ile znajdą się bogaci
    sponsorzy).

    innymi słowy: dużo pracy za dużą satysfakcję :)

    Czy ktoś z Was reflektuje?
    projekt statutu moge podeslac na zyczenie.

    Jeśli znajde chwilę wydłubię stronę w sieci.

    pozdrawiam

    marcin

  • 2. Data: 2003-02-11 13:48:00
    Temat: Re: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: m...@s...pl

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was reflektuje?
    > projekt statutu moge podeslac na zyczenie.
    >
    > Jeśli znajde chwilę wydłubię stronę w sieci.

    dobry pomysł...... Tylko musiałbym przejrzeć statut;)

  • 3. Data: 2003-02-11 19:32:30
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Dostanę legitkę nr. 3? Perspektywy na płatna pracę i aplikację ( właściwie
    to drugie warunkuje pierwsze ) mam zerowe, to chociaż sie społecznie mogę
    poudzielać :-)))

    Depi.

  • 4. Data: 2003-02-11 22:50:29
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > to drugie warunkuje pierwsze ) mam zerowe, to chociaż sie społecznie mogę

    To ja poproszę 4 :) Może już nie student i czasami zajęty, ale zawsze pomogę...

    Pozdrawiam

    Ciacho

  • 5. Data: 2003-02-12 06:45:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 6. Data: 2003-02-12 08:08:09
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > legitkę????
    > chłopie ja sięzastanawiam skad wziąć pieniądze na papier i koperty o tuszu
    > nie wspomn, a Ty chcesz, żebym legitymacje drukował???? :-))))))

    Jeśli zechcecie rozszerzyć swoja działalność na inne obszary prawa to
    chętnie wydrukuje takie legitymacje gratis.
    Czy w takim wypadku dacie mi leitke z nr 1 dla sponsorów?

    Stan_Z
    Nie wiem czemu ale swoją pracę rozdaję za darmo. Mam chyba za duże serce i
    niestety coraz bardziej puste kieszenie. Ale i tak mi z tym dobrze.

  • 7. Data: 2003-02-12 08:46:21
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Jeśli zechcecie rozszerzyć swoja działalność na inne obszary prawa to
    : chętnie wydrukuje takie legitymacje gratis.

    ale to chyba tylko prawa konsumentów wchodziłyby w grę,
    niestety kpc ie daje zbyt dużych możliwości zastępstwa procesowego
    nie-adwokatom i radcom, a trudno żenić się z każdą klientką :-)

  • 8. Data: 2003-02-12 09:57:29
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niestety kpc ie daje zbyt dużych możliwości zastępstwa procesowego
    > nie-adwokatom i radcom, a trudno żenić się z każdą klientką :-)

    OOOOO bardzo ciekawy pomysł a bez legitymacji pomoglibyście mojej
    kolezance?????????

    Porzucił ja mąz po dwóch miesiącach mieszkania razem bo okazal sie
    "podlecem" do ostatniej potegi. Jego mamusia jest psychiczna i zrobiła mu
    błoto z mózgu i facet jest nie do odratowania. Kumpela ma małą córeczke ale
    nie pracuje i ciagnie na ostatnim wydechu a facet ja wykańcza psychicznie.
    Rodzice kombinują jakąs kase na adwokata ale zycie zyciem cięzko jest.
    Adwokatka powiedziała jej, że najlepiej to żeby na wszystko się zgodziła co
    chce jej mąż ??????!!!!!!! K...... jak ktos nie ma kasy to go traktują jak
    szmatę. Dziewczyna się zawzieła i nie odpuści, ale szukamy teraz w różnych
    miejscach pomocy. To może zamiast gdybania o legitymacjach moze jakies
    działanie...?????????????????????

    Jeżeli kogos rusza doradztwo to ma pierwsza chętną do doradzania.

    pozdrawiam

    Ania

  • 9. Data: 2003-02-12 10:06:38
    Temat: to właściwie do Ciebie Sandro
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > nie-adwokatom i radcom, a trudno żenić się z każdą klientką :-)
    :
    : OOOOO bardzo ciekawy pomysł a bez legitymacji pomoglibyście mojej
    : kolezance?????????

    żeniąc się z nią???
    nie dziękuję :)

    pozatym najpierw wypadałoby się zarejestrować :-)

    : Jego mamusia jest psychiczna i zrobiła mu
    : błoto z mózgu i facet jest nie do odratowania.

    co rzecz jasna wyszło dopiero po ślubie, bo wcześniej wszystko było ok

    : Kumpela ma małą córeczke ale
    : nie pracuje i ciagnie na ostatnim wydechu a facet ja wykańcza psychicznie.

    pozwała go o alimenty?

[...]

    a czego on chce?

    : !!!!!!! K...... jak ktos nie ma kasy to go traktują jak
    : szmatę.

    kto kogo tak traktuje?

    : Dziewczyna się zawzieła i nie odpuści, ale szukamy teraz w różnych
    : miejscach pomocy. To może zamiast gdybania o legitymacjach moze jakies

    może i poczekaj co Sandra powie :)

  • 10. Data: 2003-02-12 13:02:46
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Ja zaczęłam szukać o dotacjach :-)