  • 41. Data: 2010-11-30 19:00:14
    Temat: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2010 19:57, krys pisze:

    > Gdybym była właścicielem rzeczonej drogi, to powiedziałabym Ci: "Panie
    > kochany. Ziemia w tej okolicy kosztuje tyle i tyle. Weź pan kredyt i ja ją
    > panu sprzedam, a potem se ją pan podarujesz gminie. Albo namów pan gminę,
    > żeby ją za to tyle i tyle kupiła."

    Tamten człowiek to nie jest jakaś pazerna hiena i tak na prawdę
    pieniądze same w sobie gucio go przekonają.

  • 42. Data: 2010-11-30 19:04:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tamten człowiek to nie jest jakaś pazerna hiena i tak na prawdę
    > pieniądze same w sobie gucio go przekonają.

    To albo znajdziecie coś, co go przekona, albo sobie będziecie łopatami
    machać, albo przekonacie gminę, że warto waszą drogę odśnieżyć. Istnieje
    również opcja postawienia flaszki gościowi, który odśnieża gminną drogę, do
    której ta wasza dochodzi.
    J.

  • 43. Data: 2010-11-30 19:11:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 19:52, Andrzej Lawa pisze:

    > 2. kiedy wreszcie do co poniektórych, że nie chodzi o zmuszenie
    > człowieka do odśnieżania, tylko zwykły dodatkowy argument...
    > łopatologicznie: (a) panie kochany! nie chce nam się robić tego, co
    > musimy sami robić - weź oddaj pan tę ziemię gminie, to gmina zrobi za
    > nas; vs.

    I tylko o tym możemy rozmawiać - druga opcja nie wchodzi w grę.

    "(b) (zakładając, że miałby obowiązek odśnieżać) panie kochany!
    > odwalamy robotę należącą do właściciela tej drogi - pan też nie ma czasu
    > ani siły czy środków, by się nią zająć: pozbądźmy się problemu oddając
    > ją gminie"

    Może jednak odkup od niego ten kawałek i sam przekaż gminie?

    --
    spp

  • 44. Data: 2010-11-30 19:18:45
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Od razu się poprawiam żeby nie dać pożywki trollowi autokorekta zmieniła
    > mi słowo pryszczatego na przyszczelinowego ;)

    ROTFL ;-)

    K.

  • 45. Data: 2010-11-30 19:31:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2010 20:04, krys pisze:

    > To albo znajdziecie coś, co go przekona, albo sobie będziecie łopatami

    Właśnie szukałem, ale niestety pudło...

    > machać, albo przekonacie gminę, że warto waszą drogę odśnieżyć. Istnieje

    Warto jak warto - kontakty w gminie marudzą, że jak odśnieżą komuś
    prywatną gratis, to będą komplikacje w papierach (w sumie fiskus mógłby
    się przyp*.*).

    > również opcja postawienia flaszki gościowi, który odśnieża gminną drogę, do
    > której ta wasza dochodzi.

    Flaszki to on hobbystycznie sam produkuje ;)

  • 46. Data: 2010-11-30 19:33:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2010 20:11, spp pisze:

    > "(b) (zakładając, że miałby obowiązek odśnieżać) panie kochany!
    >
    > Może jednak odkup od niego ten kawałek i sam przekaż gminie?

    Tobie chyba mróz na zdolności matematyczne zaszkodził...

  • 47. Data: 2010-11-30 19:34:37
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Netykieta i inwektywy zamiast merytoryki? Typowe :-)

    No faktycznie typowe.
    "Bo to jest taka mentalność robola ..."
    To nie Pana przypadkiem Panie Kocioł? :>

    K.

  • 48. Data: 2010-11-30 19:34:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Warto jak warto - kontakty w gminie marudzą, że jak odśnieżą komuś
    > prywatną gratis, to będą komplikacje w papierach (w sumie fiskus mógłby
    > się przyp*.*).

    Zawsze można symboliczną złotowkę zaoferować.

    > Flaszki to on hobbystycznie sam produkuje ;)

    No to zaoferujcie zagrychę.

  • 49. Data: 2010-11-30 19:40:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 20:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Tobie chyba mróz na zdolności matematyczne zaszkodził...

    To zrzućcie się w czwórkę, tak jak zwykle na pól litra i do roboty.

    --
    spp

  • 50. Data: 2010-11-30 19:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2010 20:40, spp pisze:

    > To zrzućcie się w czwórkę, tak jak zwykle na pól litra i do roboty.

    O, kolejny tankujący się odezwał...

    Serdeńko: średnie rynkowe ceny ziemi w okolicy są takie, że taniej by
    wyszło wynająć kogoś takiego jak ty do łopaty. Z płatnością z góry za
    ćwierćwiecze.