  • 1. Data: 2008-09-16 09:08:11
    Temat: utrata wartości nieruchomości
    Od: "Rafaello" <z...@i...pl>

    Witam
    Czy może mi ktoś podpowiedzieć gdzie szukać informacji na temat utraty
    wartości nieruchomości wskutek budowy drogi krajowej w b. bliskim pobliżu
    nieruchomości - tj. domku jednorodzinnego na 10 arach ?
    Być może się myle, ale coś mi sie wydaje, że wybudowanie drogi ekspresowej w
    odległości 100m od mojego nowobudowanego domu spowoduje spadek jego
    wartości.
    Z mojego punku widzenia dlaczego mam tracić ? A co za tym idzie czego mogę
    dochodzić i od kogo ?

    --
    rafal

  • 2. Data: 2008-09-16 10:45:15
    Temat: Re: utrata wartości nieruchomości
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Rafaello" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Być może się myle, ale coś mi sie wydaje, że wybudowanie drogi
    > ekspresowej w odległości 100m od mojego nowobudowanego domu spowoduje
    > spadek jego wartości.

    Ja myślę, że podniesie to wartość nieruchomości - lepszy dojazd

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 3. Data: 2008-09-16 12:04:33
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > wartości.
    > Z mojego punku widzenia dlaczego mam tracić ? A co za tym idzie czego mogę

    kupiłem dom, dziś cena spadła - od kogo dochodzić odszkodowania?

  • 4. Data: 2008-09-16 12:14:42
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 16 Wrz, 11:08, "Rafaello" <z...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wartości.
    > Z mojego punku widzenia dlaczego mam tracić ? A co za tym idzie czego mogę

    na 99% ta droga była od 50 lat w PZP (albo studium) - musisz
    sprawdzić - i wówczas należy ci się literalne zero.

  • 5. Data: 2008-09-17 07:08:37
    Od: "Rafaello" <z...@i...pl>

    | na 99% ta droga była od 50 lat w PZP (albo studium) - musisz
    | sprawdzić

    Zgoda. Było, tylko, że w innym miejscu.

    --
    rafal

  • 6. Data: 2008-09-17 07:10:53
    Od: "Rafaello" <z...@i...pl>

    | kupiłem dom, dziś cena spadła - od kogo dochodzić odszkodowania?

    Nie zrozumiałeś treści.
    Domek bez ekspresówki w bardzo bliskim położeniu a domek bez tego
    sąsiedztwa.
    Przy sprzedaży jest różnica - przynajmniej dla mnie. Gdybyś chciał kupić nie
    miałoby to dla ciebie żadnego znaczenia ?

    --
    rafal

  • 7. Data: 2008-09-18 09:58:21
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Rafaello pisze:

    > Zgoda. Było, tylko, że w innym miejscu.

    Więc czy przy zmianie PZP wniosłeś protest do planu ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio