  • 1. Data: 2006-02-05 19:50:48
    Temat: urlop macierzyński
    Od: "monika" <m...@o...pl>

    Witam!!!
    Mam pytanko moze ktos bedzie sie orientował.
    Załużmy ze urodzilam dziecko w marcu wykorzystuje od razu urlop macierzyński
    ale mam jesze urlop z ub r chce go wykorzystac po urlopie macierzynskimale
    pytanie czy moge? zalegly urlop nalezy wykorzystac podobno do konca marca a
    ja swoj bede chciala dopiero w maj Wiec pytanie czy moge co stanie sie z
    moim zaleglym urlopem

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-06 01:58:47
    Temat: Re: urlop macierzyński
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    monika napisał(a):
> [...]
    > ja swoj bede chciala dopiero w maj Wiec pytanie czy moge co stanie sie z

    Bez obaw. Spokojnie będziesz go mogła odebrać te kilka miesięcy później.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl