  • 1. Data: 2006-02-05 18:28:19
    Temat: odpowiedzialnosc adminstratora za dzialajace obelzywe linki
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    zaluzmy hipotetycznie ze mam strone www niezbyt pochlebna Kaczynskim ;)
    Wszytko zgodne z prawem. Chodzi o to ze adres przyjmuje wszytkie nazwy
    subdomen, a
    jesli nazwa subdomeny zwiera slowa kaczynski, kaczynskich, kaczynskiego,
    kaczynscy to wyswietla sie rzeczona strona np:
    www.kocham-kaczynskich.adres.pl
    www.nielubiekaczynskich.adres.pl

    oczywiscie mozna stworzyc niecenzuralne kombinacje.
    Jak wiedomo obrazanie glowy panstwa jest karalne.
    Tak wiec jak ktos skonstruuje taki niecenzuralny link na p. prezydenta i
    umiesci go np. na forum onetu, to czy moge miec klopoty?

  • 2. Data: 2006-02-05 19:41:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    the_foe napisał(a):
> [...]
    > Tak wiec jak ktos skonstruuje taki niecenzuralny link na p. prezydenta i
    > umiesci go np. na forum onetu, to czy moge miec klopoty?

    a jak myslisz mistrzu ?