  • 1. Data: 2006-02-05 17:38:46
    Temat: firma
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Witam.
    W swojej firmie wykorzystuję swój samochód osobowy, który nie stoi na firmę. Czy
    mogę odliczyć od przychodu koszty jego użytkowania i eksploatacji.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-05 22:07:50
    Temat: Re: firma
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Witam.
    > W swojej firmie wykorzystuję swój samochód osobowy, który nie stoi na
    > firmę. Czy
    > mogę odliczyć od przychodu koszty jego użytkowania i eksploatacji.

    Tak , prowadząc ewidencje przebiegu pojazdu prywatnego dla celow prowadzonej
    dzialalnosci gospodarczej.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl

  • 3. Data: 2006-02-06 08:31:09
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak , prowadząc ewidencje przebiegu pojazdu prywatnego dla celow
    > prowadzonej dzialalnosci gospodarczej.

    ... i odliczając jedynie tyle kosztów na ile pozwoli rozliczenie
    przejechanej trasy tzw. kilometrówką.
    Graszka.

  • 4. Data: 2006-02-06 10:47:03
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Dziekuję, a czy takie koszty jak np. naprawy, oc, badania techniczne,
    garażowanie, również można odliczać

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-02-06 13:58:32
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "log" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dziekuję, a czy takie koszty jak np. naprawy, oc, badania techniczne,
    > garażowanie, również można odliczać

    Tak.
    Graszka.

  • 6. Data: 2006-02-06 14:45:22
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Tak.

    Praktycznie wszystkie koszty zw. z pojazdem oprócz amortyzacji.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl

  • 7. Data: 2006-02-06 19:56:21
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Praktycznie wszystkie koszty zw. z pojazdem oprócz amortyzacji.

    W tej sytuacji nie ma mowy o amortyzacji, bo samochód nie jest wprowadzony
    do ewidencji środków trwałych.
    Problemem natomiast jest sprawa ubezpieczenia, jeśli jest ono w pakiecie -
    czyli AC, OC i NNW.

    Graszka.