  • 1. Data: 2010-03-17 22:05:50
    Temat: uprawnienia biurw w SPP
    Od: "fashioncorner" <s...@s...fashioncorner.pl>

    Czy pracownicy Strefy Płatnego Parkowania mają prawo żądać
    okazania dowodu osobistego w celu wystawienia bezpłatnej karty
    parkingowej dla mieszkańca?

    Regulamin mówi, że posiadacze pojazdów mają prawo parkować
    na ulicy, na której są zameldowani. Ani słowa o sposobie
    stwierdzenia faktu tego zameldowania.
    Czy dowód rejestracyjny z danymi pojazdu i jego właściciela
    nie powinien wystarczyć?

    pozdrawiam
    jacek

  • 2. Data: 2010-03-17 23:10:45
    Temat: Re: uprawnienia biurw w SPP
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    fashioncorner napisal:
> [...]
    > stwierdzenia faktu tego zameldowania.
    > Czy dowód rejestracyjny z danymi pojazdu i jego właściciela

    Nie, bo posiadacz nie musi byc wlascicielem. Jak masz w tym
    wzgledzie watpliwosci, to pomysl chocby o samochodach
    leasingowanych.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-17 23:55:17
    Od: "fashioncorner" <s...@s...fashioncorner.pl>

    > Nie, bo posiadacz nie musi byc wlascicielem. Jak masz w tym
    > wzgledzie watpliwosci, to pomysl chocby o samochodach
    > leasingowanych.

    Leasingowane auta można parkować na ulicy
    gdzie zameldowany jest leasingobiorca.

    Ja jednak pytam o okazywanie dowodu osobistego
    urzędnikowi.

  • 4. Data: 2010-03-18 07:48:10
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Do wszystkich biurewek mów "Ale Ty pierwsza".
    Przystojnym działa.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2010-03-18 07:56:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-18 08:48, ąćęłńóśźż pisze:

    > Do wszystkich biurewek mów "Ale Ty pierwsza".
    > Przystojnym działa.

    Ktoś Ci o tym opowiadał?

    ;)

    --