  • 1. Data: 2010-03-17 18:36:18
    Temat: Wezwanie w charakterze świadka
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    5 lat temu zakupiłem na Allegro twardy dysk po atrakcyjnej cenie.Gość
    początkowo sprzedał 200 dysków, ale w pewnym momencie przestał się
    wywiązywać z zamówień. Zgłosiłem sprawę do Allegro. Oni przyznali mi
    odszkodowanie, ale jak przypuszczam zaczęli ścigać gościa. Po jakimś czasie
    odwiedził mnie w tej sprawie dzielnicowy, spisał zeznania i sobie poszedł. W
    sumie to nie miałem wiele do powiedzenia. Kasę odzyskałem. Wszystko jasne. A
    tu wczoraj dostaję wezwanie do miasta położonego ode mnie 250 km na rozprawę
    w charakterze świadka. Stawiennictwo obowiązkowe. Nie uśmiecha mi się jechać
    w jedna stronę 250 km, żeby powiedzieć może 4 zdania. Nie mam samochodu.
    Połączenie PKS czy PKP w ogóle nie istnieje. Jestem bezrobotny i nawet nie
    mam funduszy na wyjazd. Jak się zachować w takiej sytuacji???? Wiecej do
    dodania niż w zenaniach nie mam. O sprawie zapomniałem. Poradźcie co
    zrobić???

  • 2. Data: 2010-03-17 18:50:41
    Temat: Re: Wezwanie w charakterze świadka
    Od: "QJ" <Q...@h...com>

    > zrobić???

    jak masz jechać, przeciesz jestes chory......

  • 3. Data: 2010-03-17 18:54:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jingiel wrote:

    > Poradźcie co
    > zrobić???

    Zadzwonić, naswietlić problem i poprosić o przesłuchanie na lokalnej
    komendzie/w lokalnej prokuraturze. Nie powinno być problemu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-03-17 18:57:12
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwonić, naswietlić problem i poprosić o przesłuchanie na lokalnej
    > komendzie/w lokalnej prokuraturze. Nie powinno być problemu.

    5 lat temu zlozylem zeznania dzielnicowemu. A zeby byc chorym zaswiadczenie
    od bieglego lekarza. Paranoja. Zadzwonie jutro

  • 5. Data: 2010-03-18 07:10:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jingiel wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 5 lat temu zlozylem zeznania dzielnicowemu.

    Bo to było po prostu Twoje zawiadomienie, więc zeznałeś tam gdzie
    zawiadomiłeś. Teraz przekazali prokuraturze pewnie tej gdzie mieszka
    podejrzany.

    > A zeby byc chorym
    > zaswiadczenie od bieglego lekarza. Paranoja. Zadzwonie jutro

    Wiesz, oni mają szymel - wezwali i cześć. Zadzwonisz, i powiesz że to
    poważny kłopot, i że cię fizycznie nie stać żeby tak wywalić kasę na
    wyjazd, i naprawdę nie powinno być żadnego problemu, uzgodnią tylko
    gdzie masz zeznać. To też ludzie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-03-18 07:40:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jingiel pisze:

> [...]
    > wyjazd. Jak się zachować w takiej sytuacji???? Wiecej do dodania niż w
    > zenaniach nie mam. O sprawie zapomniałem. Poradźcie co zrobić???

    Generalnie zwrot kosztów dojazdu się należy. Ale jest to zwrot.

    Na szczęście zwykle nie ma problemów w takiej sytuacji ze złożeniem
    zeznań w swojej okolicy - jak radzili inni zadzwoń, naświetl i uzgodnij.

  • 7. Data: 2010-03-18 09:18:20
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    > Generalnie zwrot kosztów dojazdu się należy. Ale jest to zwrot.
    >
    > Na szczęście zwykle nie ma problemów w takiej sytuacji ze złożeniem
    > zeznań w swojej okolicy - jak radzili inni zadzwoń, naświetl i uzgodnij.

    Sprawa zalatwiona. Wykonalem telefon. Gosc przekrecil pol Polski,
    wiec moje zeznania to jakas kropla tylko. Mam wyslac prosbe i mnie
    w sadzie na miejscu przesluchaja.. Dzieki.