  • 1. Data: 2002-11-12 19:44:41
    Temat: umowa o prace - zasilek
    Od: machloy <w...@w...pl>

    witam grupe,

    skoczyla mi sie umowa o prace ... ile czasu mam na zgloszenie sie w
    urzedzie pracy aby dostac zasilek ...

    pzdrw

    w.w.

  • 2. Data: 2002-11-12 20:09:16
    Temat: Re: umowa o prace - zasilek
    Od: machloy <w...@w...pl>

    machloy wrote:
    > witam grupe,
    >
    > skoczyla mi sie umowa o prace ... ile czasu mam na zgloszenie sie w
    > urzedzie pracy aby dostac zasilek ...

    ponoc nalezy to zrobic jeszce w ten sam dzien ...

    pzdrw

    w.w.

  • 3. Data: 2002-11-12 21:52:21
    Temat: Odp: umowa o prace - zasilek
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik machloy <w...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...
    > witam grupe,
    >
    > skoczyla mi sie umowa o prace ... ile czasu mam na zgloszenie sie w
    > urzedzie pracy aby dostac zasilek ...

    art.2 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu /Dz.U.2001 Nr 6
    poz.56 rejestracja bezrobotnego nastepuje w dniu przedlozenia kompletu
    dokumentów ,karty rejestracyjnej,poswiadczenia wlasnorecznym podpisem w
    obecnosci pracownika urzedu pracy prawdziwosci danych i oswiadczen
    zamieszczonych przez niego w karcie rejestracyjnej.
    zasilek dla bezrobotnego - prawo do zasilku przysluguje bezrobotnemu za
    kazdy dzien kalendarzowy po uplywie 7 dni od dnia zarejestrowania sie w
    urzedzie pracy zgodnie z art.23 powyzszej ustawy...

    Sandra

  • 4. Data: 2002-11-12 22:48:49
    Temat: Re: Odp: umowa o prace - zasilek
    Od: machloy <w...@w...pl>

    Sandra wrote:

    prawo do zasilku przysluguje bezrobotnemu za
    > kazdy dzien kalendarzowy po uplywie 7 dni od dnia zarejestrowania sie w
    > urzedzie pracy zgodnie z art.23 powyzszej ustawy...

    ok ! dzieki ... wiem ze po zarejestrowaniu (w ciagu 7 dni) mam prawo do
    zasilku ... ale mine bardziej interesuje ile mam czasu na zgloszenie -
    zarejestrowanie sie jako osoba bezrobotna w urzedzie, aby taki zasilek
    mi przyslugiwal ... pani w urzedzie powiedziala mi ze powinienem to
    zglosic jeszce w tym samym dniu, tzn. w dniu kiedy konczy sie moja
    umowa o prace

    - czy jest mozliwe ze przepadnie mi zasilek jesli nie zarejestruje sie
    na czas ?

    pzdrw
    w.w.

  • 5. Data: 2002-11-12 23:04:09
    Temat: Odp: Odp: umowa o prace - zasilek
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik machloy <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...

> [...]
    > umowa o prace
    >
    > - czy jest mozliwe ze przepadnie mi zasilek jesli nie zarejestruje sie

    pani jakas nawiedzona .urzedniczki mają to do siebie ale zrób to
    niezwłocznie

    Sandra

  • 6. Data: 2002-11-17 16:23:23
    Od: domańczak <d...@p...onet.pl>

    machloy wrote:
    >skoczyla mi sie umowa o prace ... ile czasu mam na zgloszenie sie w
    >urzedzie pracy aby dostac zasilek ...

    Zeby przysługiwał zasiłek dla bezrobotnych, w ciagu ostatnich 18
    miesiecy należy przepracować 365 dni. Czyli jesli pójdziesz do urzędu
    po pół roku, nic nie dostaniesz.
    Warto nie zwlekać z zarejestrowaniem sie, bo wiadomo, wcześniej
    dostanie sie kasę. Poza tym, gdyby z jakiś wzgledów cofnieto Ci status
    bezrobotnego a w zwiazku z tym i prawo do zasiłku (np. z powodu
    niestawiennictwa), to gdy ponownie (np. po wymaganych trzech
    miesiacach) pójdziesz do urzedu, moze sie okazać, ze status
    bezrobotniego otrzymasz, ale juz bez prawa do zasiłku. Ciagle bowiem
    jest aktualna zasada "przeparacowane 365 dni w ciagu 18 miesiecy".

    pozdrawiam
    Ania, bezrobotna bez prawa do zasiłku :-/