  • 1. Data: 2002-11-12 19:36:27
    Temat: Gdzie szukać Ustawy o prawie handlowym LEX
    Od: "Darek S" <d...@u...lublin.pl>

    HELP!
    Gdzie mogę znaleźć tekst Ustawy o prawie handlowym LEX (??)

    Nie wiem o co dokładnie chodzi z tym Lexem - tak mi przekazano

    Na pewno ktoś z Was zna jakiś dokładny link

    Z góry dziękuję
    Darek S

    --
    Strona o glonach w akwarium
    www.glonki.republika.pl

  • 2. Data: 2002-11-12 21:14:04
    Temat: Re: Gdzie szukać Ustawy o prawie handlowym LEX
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Darek S' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:aqrl5s$j4k$1@szmaragd.futuro.pl taką oto treść:

    | HELP!
    | Gdzie mogę znaleźć tekst Ustawy o prawie handlowym LEX (??)
    |
    | Nie wiem o co dokładnie chodzi z tym Lexem - tak mi przekazano
    |
    | Na pewno ktoś z Was zna jakiś dokładny link

    Jezeli Tobie chodzi o Kodeks spółek handlowych to tu:
    (link pewnie bedziesz musial skleic i recznie wpisac do przegladarki)

    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jednostk
    a&akt=nr109300&ver=-1&
    jedn=-1

    ->piotr