  • 1. Data: 2002-11-12 19:14:59
    Temat: Wytwarzanie elektryczności
    Od: "cyprek" <c...@b...gnet.pl>

    Witam!
    Mam takie chipotetyczne pytanie, chipotetyczne, bo na razie nie mam ani
    ochoty ani możliwości na realizację, ale bardzo mnie to ciekawi.

    Powiedzmy, że na WŁASNYM terenie postawię własny wiatrak/turbinę/cokolwiek
    co wytwarza z wiatru prąd elektryczny i będę ten prąd wykorzystywał tylko i
    wyłącznie na własne potrzeby ( czyli nie będę sprzedawał) to, czy muszę na
    to uzyskać jakieś zezwolenie/licencje lub inne tego typu rzeczy, oraz czy
    będę musiał wnosić za taką działalność jakiekolwiek opłaty/podatki, czy
    muszę to gdzieś zgłaszać?

    pozdrawiam
    Cyprek

  • 2. Data: 2002-11-12 20:13:07
    Temat: Odp: Wytwarzanie elektryczności
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    :
[...]
    : Cyprek

    Dokąd nie sprzedajesz to nie rejestrujesz tego nigdzie. Ale stawiając np.
    maszt pod wiatrak to wtedy już jakieś zezwolenia budowlane,
    architektonicznie pewnie też.
    A bez wiatraka całkiem pokaźnych wymiarów to można tylko pomażyć o
    energii........

    Paweł J

  • 3. Data: 2002-11-12 21:25:54
    Temat: Re: Wytwarzanie elektryczności
    Od: "cyprek" <c...@b...gnet.pl>

    A jak się to ma do innych źródeł energii?
    np słońce, rzeka ( jezeli przepływa przez mój teren), energia geotermiczna
    itd, itp

    Czy są jakieś ograniczenia

  • 4. Data: 2002-11-13 15:16:40
    Od: "Szymon Piasecki" <piasecki@_usuń_.helios.domdata.com>