  • 1. Data: 2002-11-12 17:49:11
    Temat: Wymeldowanie ???
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Witam.
    Jest malzenstwo, ktore razem zamieszkuje z rodzicami meza w domku
    jednorodzinnym. Domek jest chyba wlasnoscia rodzicow. Czy rodzice maja prawo
    wymeldowac synowa ?Jesli tak, to w jaki sposob oraz czy synowa powinna byc o
    tym powiadomiona formalnie. Oraz kolejne pytanie, gdzie wtedy ma sie
    zameldowac synowa. Ma pozostac bezdomna ???
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2002-11-12 21:42:17
    Temat: Odp: Wymeldowanie ???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Remek <c...@c...tam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqrevl$bnl$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > tym powiadomiona formalnie. Oraz kolejne pytanie, gdzie wtedy ma sie
    > zameldowac synowa. Ma pozostac bezdomna ???

    Już pisałam na ten temat, sędzia rozstrzyga o sposobie korzystania z
    mieszkania,a główny najemca j.w czy właściel ma prawo wypowidzenia i
    proszenia o wyprowadzenie sie z lokalu ,gdy tego nie uczyni osoba
    dobrowolnie
    Właściel może zdecydować ,kto i jak długo będzie przebywał w jego
    mieszkaniu.Może podpisać umowę najmu,może pozwolić mieszkać.Jeśli właściel
    nie będzie miał ochoty zamieszkiwać z kimś pod jednym dachem ,może zażądać
    ,by niechciany lokator się wyprowadził.Jeśli tego nie uczyni skieruje sprawę
    do sądu powołując się na art. 222 k.c

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-12 21:56:19
    Temat: Re: Wymeldowanie ???
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
> [...]
    > ,by niechciany lokator się wyprowadził.Jeśli tego nie uczyni skieruje sprawę

    chyba nadinterpretujesz pytanie... było o wymeldowaniu..

    KG

  • 4. Data: 2002-11-12 22:47:08
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):
    >
    > chyba nadinterpretujesz pytanie... było o wymeldowaniu..

    oczywiście dobrowolnym a jesli brak ? opory to cd.nastąpi :P

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-12 23:01:32
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > oczywiście dobrowolnym a jesli brak ? opory to cd.nastąpi :P

    Pewnie tak, o ile ktoś w ogóle chce kogoś usuwać z domu...Nadal
    twierdzę, że to nadinterpretacja. Może też chodzić o samo wymeldowanie
    (osoby nadal mieszkającej) a nie opuszczenie lokalu.

    KG

  • 6. Data: 2002-11-12 23:12:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > twierdzę, że to nadinterpretacja. Może też chodzić o samo wymeldowanie
    > (osoby nadal mieszkającej) a nie opuszczenie lokalu.

    ok.ok bede ograniczała sie do skąpych odpowiedzi Proszę Pana wedle życzenia

    Sandra

  • 7. Data: 2002-11-12 23:12:54
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > ok.ok bede ograniczała sie do skąpych odpowiedzi Proszę Pana wedle życzenia

    Pana?
    i może niekoniecznie skąpe, jedno można połączyć z drugim

    KG