    From: machloy <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: umowa o prace - zasilek
    Date: Tue, 12 Nov 2002 23:48:49 +0100

    Sandra wrote:

    prawo do zasilku przysluguje bezrobotnemu za
    > kazdy dzien kalendarzowy po uplywie 7 dni od dnia zarejestrowania sie w
    > urzedzie pracy zgodnie z art.23 powyzszej ustawy...

    ok ! dzieki ... wiem ze po zarejestrowaniu (w ciagu 7 dni) mam prawo do
    zasilku ... ale mine bardziej interesuje ile mam czasu na zgloszenie -
    zarejestrowanie sie jako osoba bezrobotna w urzedzie, aby taki zasilek
    mi przyslugiwal ... pani w urzedzie powiedziala mi ze powinienem to
    zglosic jeszce w tym samym dniu, tzn. w dniu kiedy konczy sie moja
    umowa o prace

    - czy jest mozliwe ze przepadnie mi zasilek jesli nie zarejestruje sie
    na czas ?

    pzdrw
    w.w.