  • 1. Data: 2007-02-27 11:34:43
    Temat: umowa o pracę a staż
    Od: karolina <d...@v...pl>

    Witam,

    Czy student może odbyc staż , pracując jednocześnie na umowe o prace ?
    ( chodzi mi o dwie rózne firmy)
    dziękuje i pozrawiam
    karolina

  • 2. Data: 2007-02-27 11:46:45
    Temat: Re: umowa o pracę a staż
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Czy student może odbyc staż , pracując jednocześnie na umowe o prace ?
    > ( chodzi mi o dwie rózne firmy)
    > dziękuje i pozrawiam
    > karolina

    Nie moze, bo staz jest dla bezrobotnych, czyli nie dla tych co pracuja.
    Cezar

  • 3. Data: 2007-02-27 11:48:16
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Nie moze, bo staz jest dla bezrobotnych, czyli nie dla tych co pracuja.
    > Cezar

    Tzn jesli chodzi ci o "ten" staz z PUP, bo taki "prywatny" to sobie mozesz
    odbywac i w 10 miejscach jednoczesnie pracujac.

    Cezar

  • 4. Data: 2007-02-27 12:15:07
    Od: ">mi<" <...@o...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn jesli chodzi ci o "ten" staz z PUP, bo taki "prywatny" to sobie mozesz
    > odbywac i w 10 miejscach jednoczesnie pracujac.

    I dodatkowo, z tego, co mówili w MUP, jeśli ktos juz prawował na podstawie
    umowy o pracę (nie wiem jak np z umową zlecenie czy o dzieło) to juz nie
    może podjąć stażu.

  • 5. Data: 2007-02-27 12:40:51
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 13:15:07 +0100, >mi< napisał(a):

> [...]
    > umowy o pracę (nie wiem jak np z umową zlecenie czy o dzieło) to juz nie

    Tak było kiedyś. Teraz może iść na staż osoba, która już pracowała. Ale to
    UP ustala, czy jest sens kierowania na staż osoby, która juz posiada
    doświadczenie zawodowe.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski