  • 1. Data: 2007-02-27 10:41:24
    Temat: Kupno gruntu od 2 współwłaścicieli
    Od: Artur <...@...com.invalid>

    Witam

    Kupuję grunt od dwóch współwłaścicieli (nie są oni małżeństwem). Jednak
    w myśl umowy przedwstępnej cała kwota transakcji ma być przelana na
    konto bankowe należące tylko do jednego ze współwłaścicieli. No i
    zastanawiam się co będzie jak się np. pokłócą. Czy w takiej sytuacji
    drugi współwłaściciel będzie mógł domagać się *ode mnie* swojej części
    kwoty transakcji?

    --
    Artur

  • 2. Data: 2007-02-27 10:46:49
    Temat: Re: Kupno gruntu od 2 współwłaścicieli
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Artur" <...@...com.invalid> wrote in message
> [...]
    > się co będzie jak się np. pokłócą. Czy w takiej sytuacji drugi
    > współwłaściciel będzie mógł domagać się *ode mnie* swojej części kwoty

    wg mnie wszystko zalezy od tego co bedzie zawarte w umowie.

  • 3. Data: 2007-02-27 10:52:46
    Od: Artur <...@...com.invalid>

    GrzegorzG wrote:
    > "Artur" <...@...com.invalid> wrote in message

    > wg mnie wszystko zalezy od tego co bedzie zawarte w umowie.

    W umowie będzie pewnie napisane: "Kupujący przekażą kwotę XXX na
    rachunek bankowy nr XXXXXXX w terminie do dnia XXXX"

    --
    Artur

  • 4. Data: 2007-02-27 11:40:02
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Artur napisał(a):

    > W umowie będzie pewnie napisane: "Kupujący przekażą kwotę XXX na
    > rachunek bankowy nr XXXXXXX w terminie do dnia XXXX"

    A zatem co Cię obchodzi kogo to jest rachunek bankowy :-) Kasę przelałeś i jesteś
    czysty

    Karol MARCHEWKA

    www.marchewka.za.pl