  • 1. Data: 2007-02-27 10:40:06
    Temat: [onet] Nie było nieprawidłowości w szpitalu MSWiA
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1493775,11,item.html

    "Urzędnicy MSWiA przez kilkanaście dni przeglądali dokumenty, rozmawiali
    z personelem, ale nie natrafili na żadne nieprawidłowości i
    _nie_można_było_sformułować_żadnych_zarzutów_wobec_b
    yłego_już_dyrektora_
    szpitala."

    Oj, jakże mi przykro. Nie będzie kolejnej konferencji.

    Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Ciekawi mnie tylko kto jest autorem
    tej żałosnej koncepcji - dziennikarz czy któryś z kontrolerów lub
    śledczych. :))

  • 2. Data: 2007-02-27 10:48:03
    Od: "Navi" <p...@y...com>

    Użytkownik "Andrzej" <u...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żałosnej koncepcji - dziennikarz czy któryś z kontrolerów lub śledczych.

    Albo kolejny rogaty mecenas - jak to ujawniła TVN ostatnio :))

  • 3. Data: 2007-02-27 11:18:20
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Navi napisał(a):
    > Albo kolejny rogaty mecenas - jak to ujawniła TVN ostatnio :))

    A dyrektor, jednym zdaniem, słusznie odwołany, bo nie spełnił
    pokładanych w nim nadziei i nie zrobił niczego co można by wykorzystać
    propagandowo. :))