  • 1. Data: 2007-02-27 10:41:08
    Temat: Wynagrodzenie w okresie zwolnienia lekarskiego.
    Od: p...@p...fm

    Witam, jestem w ciąży i od stycznia na zwolnieniu lekarskim,
    otrzymałam za luty pensję niższą o około 140 zł, czy to sytuacja
    normalna???
    Wiem, że pensję wylicza się ze średniej podstawy z ostatnich 12
    miesięcy, ale moje pensja była przez ostatnie 12 miesięcy taka sama??
    Proszę o pomoc, czy mam się niepokoić, czy to sytuacja normalna.
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2007-02-27 11:29:45
    Od: "x" <y...@o...pl>

    brakującą część powinnien Ci zwrócić Zus

  • 3. Data: 2007-02-27 11:59:34
    Od: p...@p...fm

    On 27 Lut, 12:29, "x" <y...@o...pl> wrote:
    > brakującą część powinnien Ci zwrócić Zus

    to dlaczego pracodawca nie wypłacił mi pełnej kwoty?

  • 4. Data: 2007-02-27 12:26:48
    Od: ">mi<" <...@o...pl>

    Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > brakującą część powinnien Ci zwrócić Zus
    A czy nie jest tak, że będąc na zwolnieniu lekarskim dostaje się 80% pensji?
    Więc dlaczego ZUS ma cokolwiek zwracać?

  • 5. Data: 2007-02-27 12:30:48
    Od: p...@p...fm

    On 27 Lut, 13:26, ">mi<" <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:es14ue$lf2$1@nemesis.news.tpi.pl...> brakującą część powinnien Ci
    zwrócić Zus

    > A czy nie jest tak, że będąc na zwolnieniu lekarskim dostaje się 80% pensji?
    > Więc dlaczego ZUS ma cokolwiek zwracać?

    w czasie ciąży 100% ;-))

  • 6. Data: 2007-02-27 12:36:14
    Od: ">mi<" <...@o...pl>

    Użytkownik <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 27 Lut, 13:26, ">mi<" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > powinnien Ci zwrócić Zus
    >
    > A czy nie jest tak, że będąc na zwolnieniu lekarskim dostaje się 80%

    Yhm..dobrze wiedzieć :)
    Więc czy w takim wypadku na zwolnieniu musi byc uwzględnione, że kobieta
    jest w ciąży?
    A jeśli w czasie ciąży kobieta np zachoruje i weźnie 5 dni zwolnienia, czy
    wtedy tez liczy się 100%, czy to tylko w przypadku problemów ciążowych?

  • 7. Data: 2007-02-27 17:51:36
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > A jeśli w czasie ciąży kobieta np zachoruje i weźnie 5 dni zwolnienia, czy
    > wtedy tez liczy się 100%, czy to tylko w przypadku problemów ciążowych?

    Tylko wtedy, gdy jest napisane na L4, że dot. ciąży. I tak można bujać się 9
    miechów na koszt ZUS-u bez jakichkolwiek konsekwencji, czy kontroli.

    +inż.leva+

  • 8. Data: 2007-02-28 05:37:59
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    x napisał(a):
    > brakującą część powinnien Ci zwrócić Zus

    niby dlaczego ZUS?

    KG