  • 1. Data: 2004-11-02 22:27:42
    Temat: ulica jest moja (sic!)
    Od: k...@p...com (ksRobak)

    Jeśli na mojej ulicy za moją zgodą ktoś zaparkuje swój samochód
    to czy mam prrawo wywalić go na śmietnik gdy mi się odwidzi?
    pytam poważnie
    E...@R...pl

  • 2. Data: 2004-11-02 22:38:29
    Temat: Re: ulica jest moja (sic!)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    .

    Nie. Ale możesz mu swoja zgodę wypowiedzieć. Powinien wówczas przeparkować.
    Jak nie przeparkuje, to zostaje pozew do sądu o zaniechanie naruszania
    własności.

  • 3. Data: 2004-11-02 23:39:05
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    Autor: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33342734
> [...]

    > Nie. Ale możesz mu swoja zgodę wypowiedzieć. Powinien wówczas > przeparkować.
    > Jak nie przeparkuje, to zostaje pozew do sądu o zaniechanie

    A jeśli samochód to wiadomość pozostawiona na Grupie Dyskusyjnej
    a ulica to sprzęt komputerowy przechowujący posty
    to czy właściciel "ulicy" ma prrawo usunąć nie swój "samochód"?
    PS. zauważ, że ani posta na który odpowiedziałeś ani Twojego
    posta NIE MA JUŻ NA SERWERACH USENETU.
    Kto je usunął?? Na jakiej podstawie prawnej???
    E...@R...pl

  • 4. Data: 2004-11-02 23:46:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli samochód to wiadomość pozostawiona na Grupie Dyskusyjnej
    > a ulica to sprzęt komputerowy przechowujący posty
    > to czy właściciel "ulicy" ma prrawo usunąć nie swój "samochód"?

    Ma nawet parwo wysadzić swój komputer w powietrze.

    Na moim serwerze jest :-)

  • 5. Data: 2004-11-03 00:09:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 3 Nov 2004 00:39:05 +0100, ksRobak naskrobał(a):

> [...]
    > to czy właściciel "ulicy" ma prrawo usunąć nie swój "samochód"?
    > PS. zauważ, że ani posta na który odpowiedziałeś ani Twojego

    jest, jest w archiwum i to na zawsze

    > Kto je usunął?? Na jakiej podstawie prawnej???

    nikt :) A usunąć może bo nigdy nie zobowiązał się na magazynowanie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-11-03 11:25:19
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik ksRobak napisał:
> [...]
    > PS. zauważ, że ani posta na który odpowiedziałeś ani Twojego
    > posta NIE MA JUŻ NA SERWERACH USENETU.
    > Kto je usunął?? Na jakiej podstawie prawnej???

    Nikt ich nie usunął. Właśnie je ściągnąłem więc ewidentnie SĄ NA
    SERWERACH USENETU.

  • 7. Data: 2004-11-03 22:50:14
    Od: "ksRobak" <e...@v...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@o...pl>

    > Ma nawet parwo wysadzić swój komputer w powietrze.

    > Na moim serwerze jest :-)

    OK.
    a ten post także jest? :)
    E...@R...pl

  • 8. Data: 2004-11-03 23:00:21
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@o...pl>

    > Ma nawet parwo wysadzić swój komputer w powietrze.

    > Na moim serwerze jest :-)

    OK.
    a ten post także jest? :)
    news:cmbn9u$e9b$1@news.onet.pl... czyli:
    http://www.polnews.pl/showmsg.php?id=209&mid=178941
    E...@R...pl

  • 9. Data: 2004-11-04 00:06:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a ten post także jest? :)

    Ja używam Hamstera. I na moim serwerze (Hamsterze jest). Czy jest na innych
    serwerach, to mi się sprawdzać nie chce.

  • 10. Data: 2004-11-04 20:12:18
    Od: "ksRobak" <e...@i...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:cmbs56$lp2$1@inews.gazeta.pl.. .
> [...]

    > Ja używam Hamstera. I na moim serwerze (Hamsterze jest). Czy jest
    > na innych serwerach, to mi się sprawdzać nie chce.

    więc powiem Ci, że NIE MA ani na news.gazeta.pl. ani na
    news.interia.pl ani na news.onet.pl --
    natomiast JEST na portalach ONET.pl i PolNEWS
    Czy nie wydaje Ci się to dziwne?
    Ktoś/coś usunął nie swoje auto...
    ..
    I tu pojawia się problem prawny:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~
    Czy konserwatorzy sprzętu komputerowego mają prawo usuwać
    niechciane posty z Grup Dyskusyjnych bez względu na treść?
    Takie okaleczone wątki nie są już jednolitą grupą skoro inne
    posty są na "pl.soc.prawo" w portalu ONET czy PolNEWS
    a inne na grupie która tak samo się nazywa ale jest cenzurowana
    przez adminów na NEWSACH.
    E...@R...pl

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl