  • 1. Data: 2004-11-02 20:46:19
    Temat: Umowa Agencyjna
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Witam

    Mam propozycje pracy na "umowe agencyjna". Oczywiscie warunkiem jest
    zalozenie dzialalnosci gospodarczej, potem podpisanie w/w umowy. Potencjalny
    pracodawca na razie, po ogolnej rozmowie, powiedzial cos takiego:
    "podpisujemy umowe agencyjna, do ktorej sa 3 zalaczniki. Jeden stanowi o
    zwrocie kosztow stalych (ZUS itp), drugi o zwrocie kosztow zmiennych
    (paliwo, telefon), a trzecie obejmuje stale wynagrodzenie". O ile 2 i 3
    rozumiem, o tyle nie wiem, o co chodzi w pierwszym zalaczniku. W jaki sposob
    pracodawca moze mi refundowac ZUS? Moze ktos by mi podpowiedzial, na jakiej
    zasadzie moze sie to odbyc? Oddzielna faktura? Jade na nastepne spotkanie w
    piatek, mam kawal drogi do tej firmy, a nie wiem czego sie spodziewac.
    Chcialbym sie przygotowac na ewentualne propozycje, zeby wiedziec, co
    odpowiadac, o co sie dopytywac.

    Jarek