  • 1. Data: 2004-11-02 23:24:08
    Temat: Witam. - Gdzie moge znalezc pelna informacje na temat art 24 kodeksu karnego?
    Od: Maksymilian <x...@w...pl>

    Witam.

    Poszukuje pelnej informacji na temat art 24 kodeksu karnego, ponoc jest
    jakis paragraf 2.

    Ew. Gdzie sie w tej sprawie zglosic?

  • 2. Data: 2004-11-02 23:30:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maksymilian" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    To jest potwornie skomplikowana sprawa. Musisz zeskanować swój dowód
    osobisty oraz jakiś inny dokument ze zdjęciem. Następnie wysłać to wraz z
    podaniem zawierającym uzasadnienie żądania na adres
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19970880553
    Jakby się okazało, że tam chwilowo nikogo nie ma (bo czasem mają przerwy) to
    spróbuj pod tym adresem:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19970880553&type=3&na
    me=D19970553Lj.pdf
    Ja już do nich dzwoniłem i mi powiedzieli, ze nie ma §2. Ale mogli kłamać,
    więc sam zapytaj.

  • 3. Data: 2004-11-02 23:48:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> naskrobał/a w

    > Za to w KPK jest drugi paragraf.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19970880553&type=3&na
    me=D19970553Lj.pdf

    W kodeksie cywilnym też. O co też może chodzić Maksymilianowi? Pytał o
    karny, ale oczywiście nie jest wykluczone, ze chciał uzyskać inną odpowiedź
    :-))

  • 4. Data: 2004-11-02 23:54:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

> [...]

    Za to w KPK jest drugi paragraf.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19970880553&type=3&name=D19970553Lj.pdf

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Join army, meet interesting people, kill them.

  • 5. Data: 2004-11-03 07:37:30
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > W kodeksie cywilnym też. O co też może chodzić Maksymilianowi? Pytał
    > o karny, ale oczywiście nie jest wykluczone, ze chciał uzyskać inną
    > odpowiedź

    Ludzie, którzy z prawem nie mieli za bardzo do czynienia, a teraz
    interesuje się nimi policja, czy prokurator, jakoś tak łatwiej mylą
    kodeks karny z kodeksem postępowania karnego, niż kodeksem cywilnym.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Mlodziez w stanie nietrzezwym moze spowodowac potomstwo.

  • 6. Data: 2004-11-03 18:18:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ludzie, którzy z prawem nie mieli za bardzo do czynienia, a teraz
    > interesuje się nimi policja, czy prokurator, jakoś tak łatwiej mylą
    > kodeks karny z kodeksem postępowania karnego, niż kodeksem cywilnym.

    Wniosek bez wątpienia słuszny. Tylko, że Maks ani nie pisał nic o nagłym
    zainteresowaniu, ani nic o policji.

  • 7. Data: 2004-11-03 19:26:50
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Wniosek bez wątpienia słuszny. Tylko, że Maks ani nie pisał nic o
    > nagłym zainteresowaniu, ani nic o policji.

    Parę razy byłem proszony o podanie jakiegoś przepisu, który niezbyt
    pasował do tego czego ktoś oczekiwał ("Bez sensu, podobno miało być coś o
    świadkach"), więc w takich sytuacjach, takie wnioski wyciągam
    automatycznie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!

  • 8. Data: 2004-11-03 20:57:30
    Od: Maksymilian <x...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2004 20:26:50 +0100, Goomich napisał(a):

> [...]
    > pasował do tego czego ktoś oczekiwał ("Bez sensu, podobno miało być coś o
    > świadkach"), więc w takich sytuacjach, takie wnioski wyciągam
    Przepraszam Wszystkich za niedopowiedzenie, faktycznie chodzilo o kodeks
    postepowania karnego.
    Nawet nie wiedzialem ze cos takiego istnieje.

    Btw Nie do konca rozumiem znaczenia (uwzgledniajac wezwanie jako swiadka):

    Art. 24.
    § 1. Sąd rejonowy orzeka w pierwszej instancji we wszystkich
    sprawach, z wyjątkiem spraw przekazanych ustawą do właściwości innego
    sądu.
    § 2. Sąd rejonowy rozpoznaje ponadto środki odwoławcze w
    wypadkach wskazanych w ustawie.