  • 1. Data: 2004-11-02 20:43:26
    Temat: Prosba o pomoc?
    Od: McGen <m...@w...pl>

    problem jest taki,brat po smierci rodzicow wyplaci z ksiazeczek
    rodzicow oszczednosci ,upowaznienie bylo na niego i mial sie rozliczyc
    z tych pieniedzy ze mna ,taka byla umowa,a teraz mowi ze sa to
    pieniadze jego i nie ma zamiaru sie dzielic co moge w tej kwestii
    zrobic,zaznaczam ze niema zadnego aktu notarialnego ani pisemnej
    deklaracij rodzicow.Co w tej sprawie mozna zrobic?Czy sprawe zakladac
    i jaka?Jestem w tym temacie laikiem.prosze o podpowiedz.
    pozdrawiam
    McGen

  • 2. Data: 2004-11-02 22:21:03
    Temat: Re: Prosba o pomoc?
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik McGen napisał:
    > problem jest taki,brat po smierci rodzicow wyplaci z ksiazeczek
    > rodzicow oszczednosci ,

    skoro jeszcze nie wyplacil to celowe bedzie poinformowanie banku o
    smierci rodzicow

> [...]
    > deklaracij rodzicow.Co w tej sprawie mozna zrobic?Czy sprawe zakladac
    > i jaka?Jestem w tym temacie laikiem.prosze o podpowiedz

    istotne bedzie co zostalo na wypadek smierci postanowione przez
    wlascicieli rachunku
    jak nic to pieniadze na rachunku bankowym naleza do masy spadkowej i
    zgodnie z dziedziczeniem powinny byc dzielone

    moje poglady moga byc bledne :)
    nie interesuje sie ta tematyka