  • 21. Data: 2006-03-07 22:29:44
    Temat: Re: ukryta kamera - odszkodowanie
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Arek wrote:
    > dlaczego w internatach, akademikach
    > były (są?) przepisy umożliwiające wyrzucenie za podglądanie innych pod
    > prysznicem (płci przeciwnej)?

    Nienajlepszy przykład. Akurat "przepisy" produkowane przez domy
    studenckie mają równie wiele wspólnego z polskim prawem co amerykańskie
    filmy sądowe.

    -------------------+
    -------------------+

  • 22. Data: 2006-03-07 22:50:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Mar 2006 23:25:39 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Nie wiem o jakich słownikach mowa ale mój kodeks cywilny _zasadniczo_
    > rozróżnia te pojęcia.

    Mhm, rozróżnia. Ale w jaki sposób wyliczyć tu wysokość zadośćuczynienia?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2006-03-07 22:51:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *scream* wypowiedziała te
    słowa:

    > Mhm, rozróżnia. Ale w jaki sposób wyliczyć tu wysokość
    > zadośćuczynienia?

    Tak jak w każdej innej sprawie gdzie sąd orzeka o zadośćuczynieniu.
    Bierze pod uwagę znacznie więcej okoliczności niż przy odszkodowaniu:
    także warunki osobiste pokrzywdzonego, rozmiar krzywdy, etc. etc. Może
    być stówka, może być i milion ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 24. Data: 2006-03-07 23:00:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 07 Mar 2006 23:51:47 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Może być stówka, może być i milion ;-)

    Na wiele bym nie liczył w tym przypadku... :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 25. Data: 2006-03-08 09:14:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scream <n...@p...pl> napisali:

    > Nie o tym tu rozmawiamy. Ty chcesz na tym zarobić, i tyle.

    Nie zarobic, tylko dokopac podgladaczowi.
    Jakis supermarket chyba placil odszkodowania za kamere w przebieralni.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 26. Data: 2006-03-08 09:45:23
    Od: "kazow" <k...@o...pl>

    wiec wnioski z tej dyskusji sa takie:

    1. klocimy sie czy to zadoscuczynienie czy odszkodowanie
    2. super ze nasze prawo jest lepsze od amerykanskiego
    3. gosc bedzie ukarany przez sad a ja mam olac
    4. jestem naciagaczem ktory bezczelnie zaczal krzyczec na to co gosc
    zrobil, czyli w sumie ja jestem oszustem, super
    5. nie starac sie o nic bo jestem bezczelny albo i tak nic nie dostane
    albo nie umiem wycenic ( a jak sie wycenia odszkodowanie jak ktos kogos
    znieslawi?)

    cos pominalem?

    dla wyjasnienia, gosc zorganizowal trzy castingi, w odstepie tyogodnia,
    moja zona byla na drugim, kamere zauwazono za tydzien, a odebrano ja
    chyba tego samego dnia gdy zauwazono, zdjecie ma policja

    pozdr.
    kazow

  • 27. Data: 2006-03-08 12:31:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to czy zaszla w ciaze mozebyc dowiedzione badaniami, chyba niezbyt
    > pasujace porownanie

    to czy znajdzie sie w ineternecie moze rowniez byc potwerdzone,

    P.

  • 28. Data: 2006-03-08 12:33:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    kazow napisał(a):
    > nie chce generalizowac..i szczerze nie lubie tego kraju ktory zaraz
    > wymienie...ale za takie cos w Stanach lub innym podbnym kraju gosc by
    > placil i to ladnie...a u nas?

    a u nas sa na tyle myslacy politycy by takich absurdow nie wprowadzac

  • 29. Data: 2006-03-08 12:42:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a u nas sa na tyle myslacy politycy by takich absurdow nie wprowadzac

    Nie no, humor tygodnia :-)

    Justyna

  • 30. Data: 2006-03-08 12:47:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Romeq wrote:

    > moralne?

    Na straty moralne to jest wyrok z KK/KW.

    > Ale istnialo/istnieje nadal takie ryzyko...

    Istnieje też ryzyko, że trafiw ciebie meteoryt. I co z tego?