    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie w Zus i w KRUS jako rolnik równocześnie
    Date: Fri, 27 Jun 2008 13:33:26 -0700 (PDT)

    On 27 Cze, 15:44, WitCha <c...@d...vito> wrote:

    > To teraz sprawdź ile masz przeliczeniowego. W zależności od klasy gruntu
    > może to być 0,5 ha lub 4 ha :-)

    nie pytałem o to czy jestem rolnikiem, al eskoro się upierasz to
    proszę:
    mam przed soba nakaz zapłaty podatku rolnego
    ha fizyczny 1,16
    ha przeliczeniowy 1,86ha

    > Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

    na jakie pytanie ni eodpowiedziałem? przecież od początku choćby z
    konketstu wynika że chodzi o dzialalnośc poza rolniczą.

    > Nic nie zmienia, ale śmieszy mnie to.
    mnie śmieszą dysputy na forum w których na siłe szuka się adwersarzy.

    > Bo sam niewiele wniosłeś. Wróżką nie jestem. Przecież nawet nie wiesz
    > czy jesteś rolnikiem :-)Ustawy i stosownych przepisów dalej nie
    > przeczytałeś. Ja mam to za Ciebie zrobić?
    >
    > --
    >
    > Pozdrowienia

    też pozdrawiam.

    M.