  • 1. Data: 2002-09-03 13:55:31
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: "Hal" <h...@n...eu.org>

    Prosze o rade. Czy mam jakies szanse na odszkodowanie po wypadku
    samochodowym (nie z mojej winy), ktorego sprawca zbiegl a ja nie posiadam
    jego namiarow. Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny odpowiada ze nie, czy
    ktos moze spotkal sie z podobnym przypadkiem??
    Pozdrawiam i prosze o rady.

    --
    ---
    Hal

  • 2. Data: 2002-09-03 14:02:03
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hal" <h...@n...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > jego namiarow. Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny odpowiada ze nie, czy
    > ktos moze spotkal sie z podobnym przypadkiem??

    AFAIR przepisy, to za straty na osobie masz szanse.

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-03 14:48:13
    Od: "Hal" <h...@n...eu.org>

    nie chodzi o straty jak sie wyraziles "na osobie" tylko za naprawe auta, ja
    nie wykupilem Auto Casco, mam tylko OC.

  • 4. Data: 2002-09-03 15:12:13
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > nie chodzi o straty jak sie wyraziles "na osobie" tylko za naprawe auta,
    ja
    > nie wykupilem Auto Casco, mam tylko OC.

    Dlatego wlasnie napisalem tak jak napisalem.
    Obawiam sie, ze UFG ma racje.

    Karol

  • 5. Data: 2002-09-03 18:18:58
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > Prosze o rade. Czy mam jakies szanse na odszkodowanie po wypadku
    > samochodowym (nie z mojej winy), ktorego sprawca zbiegl a ja nie posiadam
    > jego namiarow. Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny odpowiada ze nie

    Witam

    UFG ma rację - za auto Ci nie zapłacą. Nie jesteś w stanie nawet udowodnić, że
    kolizja nie była z Twojej winy (ja, oczywiście, Ci wierzę). Fundusz utworzono
    dla obsługi innych sytuacji. IMHO w opisanej sytuacji nie ma legalnego sposobu
    uzyskania jakiegokolwiek odszkodowania.

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 6. Data: 2002-09-03 19:43:00
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <h...@n...eu.org> wydziergal :

> [...]
    > posiadam jego namiarow. Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny odpowiada
    > ze nie, czy ktos moze spotkal sie z podobnym przypadkiem??

    popros kogos kto nie ma znizek ;] by powiedzial ze mial z toba wypadek ;]
    wszystko spiszcie ladnie it. chyba ze zglosiles na policje ze delikfent
    ucknal;/

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P

  • 7. Data: 2002-09-04 13:04:57
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > popros kogos kto nie ma znizek ;] by powiedzial ze mial z toba wypadek ;]
    > wszystko spiszcie ladnie it. chyba ze zglosiles na policje ze delikfent
    No właśnie tego nie chciałem tak otwarcie....... ;)))

    PZDR
    JarekT