  • 1. Data: 2002-09-03 12:08:37
    Temat: Czy to normalne?
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Czy to normalen zeby wykreslenie hipoteki z KW w Warszawie trwalo 9
    miesiecy?
    Chyba ze sad nie przysyla zawiadomienia o wykresleniu.

    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2002-09-03 12:22:17
    Temat: Re: Czy to normalne?
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    vernon wrote:

    > Czy to normalen zeby wykreslenie hipoteki z KW w Warszawie trwalo 9
    > miesiecy?

    Niestety (*.* mać) normalne. W Poznaniu czekam juz 2 lata :((

    > Chyba ze sad nie przysyla zawiadomienia o wykresleniu.

    Postanowienie musi przyslac IMHO.

    A ma dobry adres do doręczeń ??

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 3. Data: 2002-09-03 12:57:06
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@p...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:3D74A979.2000904@perfekt.pl.invalid...

    > Niestety (*.* mać) normalne. W Poznaniu czekam juz 2 lata :((

    > Postanowienie musi przyslac IMHO.
    >
    > A ma dobry adres do doręczeń ??

    warto jeszcze ich nekac - telefonowaniem, wizytami, i podaniami o
    przyspieszenie.

    wprawdzie nie wiem jak skreslenie, ale wpis - w Olsztynie do zalatwienia w
    miesiac :)

    pozdrawiam
    grzes

  • 4. Data: 2002-09-04 06:38:27
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>

    "Grzes P." <d...@p...com> wrote in message
> [...]
    > przyspieszenie.
    >
    > wprawdzie nie wiem jak skreslenie, ale wpis - w Olsztynie do zalatwienia w

    Wr Wrocławiu trwa to ok 1,5- 2 lata.
    Andrzej