  • 1. Data: 2002-09-03 12:32:25
    Temat: ogloszenia na slupach
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Moja pani chce udzielac korepetycji dorobic do kieszonkowego na studiach.
    Chce rozwiesic ogloszenia (male) na slupkach daszkow wejsciowych do klatek i
    lokalnych lampach oswietleniowych na osiedlu.
    Czy jest jakies zagrozenie ze strony administratorow w/w budowli ze wlepia
    kare czy raczej jest na to ciche przyzwolenie i nikt nie powinien sie
    burzyc.
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-09-03 13:21:07
    Temat: Re: ogloszenia na slupach
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > Czy jest jakies zagrozenie ze strony administratorow w/w budowli ze wlepia
    > kare czy raczej jest na to ciche przyzwolenie i nikt nie powinien sie

    Ciche przyzwolenie to moze i byc - ale jesli konkurencja ma uklady, to sie
    moze ktos przyczepic - i wtedy jeszcze wyjdzie na jaw ze udziela korkow bez
    zarejestrowanej dzialalnosci gospodarczej :)

    Ty i ja, co Ty na to? >>> http://link.interia.pl/f1645

  • 3. Data: 2002-09-03 13:38:33
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > Czy jest jakies zagrozenie ze strony administratorow w/w budowli ze wlepia
    > kare czy raczej jest na to ciche przyzwolenie i nikt nie powinien sie

    A najlepiej to naklejac na juz naklejonych ogloszeniach - np. dotyczacych.
    kredytow.

    Ty i ja, co Ty na to? >>> http://link.interia.pl/f1645

  • 4. Data: 2002-09-03 19:07:41
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy jest jakies zagrozenie ze strony administratorow w/w budowli ze wlepia
    > kare czy raczej jest na to ciche przyzwolenie i nikt nie powinien sie

    Moj znajomy rozwieszal ogloszenia - dla jakiejs firmy, robil to juz poznym
    wieczorem - no bo troche wstyd przeciez......
    Przyejezdzala Policja - zakula go w kajdanki, wpakowala do radiowozu, i do
    aresztu na reszte nocy.
    Rano spisali protokol i wypuscili....... zobaczymy co bedzie dalej

    pozdr. Jola

  • 5. Data: 2002-09-03 20:34:13
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Jolanta B napisa_(a):
> [...]
    > aresztu na reszte nocy.
    > Rano spisali protokol i wypuscili....... zobaczymy co bedzie dalej

    Pewnie wniosek o ukaranie - to wykroczenie.

    KG

  • 6. Data: 2002-09-04 06:37:00
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>

    "kesser" <k...@w...pl> wrote in message news:al2aei$43s$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Czy jest jakies zagrozenie ze strony administratorow w/w budowli ze wlepia
    > kare czy raczej jest na to ciche przyzwolenie i nikt nie powinien sie

    Lepiej tego nie rób. Jezeli chcesz sie bawic w ogloszenia, to zrób duzo
    ulotek i roznies kazzdemu pod drzwi.
    To nie jest zabronione, bo niczego nie naklejasz i niczego nie niszczysz.
    andrzej

  • 7. Data: 2002-09-04 22:03:46
    Od: "lahudra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aresztu na reszte nocy.
    > Rano spisali protokol i wypuscili....... zobaczymy co bedzie dalej

    Kary za taki proceder są wyszczególnione w Kodesie Wykroczeń Dz.U. 1971 nr
    12 poz. 114 Ustawa z dnia 20 maja 1971 r

    pozdr.Grzegorz