  • 1. Data: 2002-09-03 12:27:59
    Temat: kilka pytań
    Od: "Waldemar K" <i...@i...pl>

    Witam!

    Jestem tu nowy i od razu mam problem. Mianowicie pracodawca wysłał mnie na
    "niechcianą" delegację i jeszcze próbuje na wszystkim zaoszczędzić. Mam już
    tego dość i tu moje pytania:

    1) Czy mogę odmówić wyjazdu służbowego? I jeśli to zrobię czy mogę zostać
    zwolniony dyscyplinarnie?

    2) Delegacja trwa kilka dni - czy w trakcie jej trwania przysługuje mi zwrot
    kosztów na dojazdy z miejsca w którym nocuję do miejsca pracy (na podstawie
    biletów MPK) ?

    3) Jeśli zachoruję na delegacji - co mam zrobić - iść do lekarza tutaj, czy
    może wrócić i pójść do lekarza rodzinnego?

    Dzięki z góry i pozdrawiam:

    Waldek.