  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie OC
    Date: Wed, 7 Nov 2012 10:55:55 +0100

    W wiadomości
    2...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Wypowiedziałem ubezpieczycielowi umowe OC , którą powinienem
    > wypowiedzieć 1 dzien przed koncem okresu ubezpieczenia. Umowa byla
    > do 28 VIII, ja wyslalem poczta wypowiedzenie (polecony) 24 VIII. Oni
    > twierdzą ze dostali 29 VIII i ze mam placic, a ja ze mnie to raczej
    > srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

    W trybie reklamacji możesz ustalić kiedy odebrali przesyłkę. Musisz
    tylko mieć potwierdzenie nadania do złożenia reklamacji. Jeśli odebrali
    27 VIII, to niech spadają. Natomiast jeśli odebrali nawet 28 VIII to
    raczej nic nie zwojujesz, bo Ciebie obowiązywały jeszcze przepisy sprzed
    aktualizacji i już tylko dobrą wolą będzie jeśli zgodzą się na jakieś
    ustępstwo.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675