  • Data: 2012-11-20 11:58:09
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Nov 2012, Liwiusz wrote:

    > Albowiem ponieważ?

    Albowiem ponieważ ta umowa i tak trwa do końca okresu :)
    (więcej napisałem w poście do Witka).

    Nie da się ukryć że Filip czepia się formalności, ale również nie da
    się ukryć że co racja to racja.
    To tak jak z potoczną rekacją na pytanie "czy ma pan zegarek" ;)
    (coraz rzadszą, bo zegarki w nadmiarze są w innym sprzęcie)

    pzdr, Gotfryd