  • 11. Data: 2007-11-08 17:43:34
    Temat: Re: twarda autopornografia
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    news:fgv6cc$lgc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A poza tym ja mam we własnym albumie własne zdjęcie, jak miałem 6 miesięcy
    > i coś tam na tym zdjęciu widać ;)

    Wrzuc na jakis rapidshare czy cos i daj linka:) Zobaczymy co widać :P

    HaNkA

  • 12. Data: 2007-11-08 18:29:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 8 listopada 2007 18:43
    (autor HaNkA ReDhUnTeR
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fgvhqb$q6b$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Wrzuc na jakis rapidshare czy cos i daj linka:) Zobaczymy co widać :P

    Ty, jakby co daj znać przez Arkana, że już cię zwinęli za namawianie do
    rozpowszechniania pedofilskiej pornografii, żebym na darmo nie jeździł na
    to zatyłcze w poniedziałek.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 13. Data: 2007-11-08 19:07:46
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > W zasadzie jasne, ale... Zabijanie jak powszechnie wiadomo jest karalne,
    > ale czy zabijanie samego siebie też? (nieudane próby samobójcze)

    Przeciez to dwa rozne czyny. Umyslne pozbawnie zycia kogos to zabojstwo, a
    siebie samobojstwo. Samobojstwo nie jest karalne.

  • 14. Data: 2007-11-08 19:09:47
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy będzie odpowiadała [...]

    Jesli zastosowac wykladnie jezykowa czy logiczna tego artykulu to tak, ale
    stosujac wykladnie celowosciowa (funkcjonalna) to imho nie.

  • 15. Data: 2007-11-08 19:13:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming pisze:

    > ale stosujac wykladnie celowosciowa (funkcjonalna) to imho nie.

    To znaczy? Uważasz że norma chroni tylko tego kto jest na zdjęciach? Czy
    też szerzej?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 16. Data: 2007-11-08 19:43:00
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > To znaczy? Uważasz że norma chroni tylko tego kto jest na zdjęciach? Czy
    > też szerzej?

    Szerszy, bo chroni wolność seksualna i obyczyjawosc. No, chyba masz racje,
    rozpowszechniania bedzie karalne.

  • 17. Data: 2007-11-08 19:58:29
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    tzn ze wsadzala sobie kaczora w dupe?

  • 18. Data: 2007-11-08 20:35:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming pisze:

    > rozpowszechniania bedzie karalne.

    Pod warunkiem że da się do zakwalifikować jako pornografie.