  • 1. Data: 2007-11-08 13:06:16
    Temat: Relacja z mojego procesu - kolejne odroczenie
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    O godz. 12 stawiłem się na kolejne posiedzenie sądu w mojej sprawie, tj.
    oskarżenia o tzw. "antysemityzm" na grupach dyskusyjnych i paserstwo
    programów komputerowych.

    Jak się okazało, po raz drugi nie stwili sie na rozprawę napuszczeni na mnie
    przez świdnicką prokuraturę świadkowie oskarżenia, Tamara Wlodarczyk z
    Wyznaniowej Gminy Żydowskiej i dwóch przedstawicieli firm dystrybujących
    programy komputerowe z Gdańska. Na korytarzu był mój "stróż" z poprzedniego
    posiedzenia, który tym razem nie wszedł na salę rozpraw.

    Przedstwiciele firm dystrybujących programy komputerowe złozyli wniosek o
    umozliwienie przesłuchania ich ze względu na dużą odległość w Gdańsku czy
    Gdyni, w ramach ułatwień procesowych. Oświadczyłem, że mam zamiar zadać im
    pytania, po czym sędzia prowadząca wydała postanowienie o odrzuceniu wniosku
    świadków oskarżenia i zawezwaniu ich na następne posiedzenie. Świadek Tamara
    Włodarczyk z Wyznaniowej Gminy Żydowskiej nie stawiła się tym razem bez
    usprawiedliwienia i jak sądzę, jeśli nie stawi się na następne posiedzenie
    sądu, może sąd nałożyć na nią karę grzywny i nakazać doprowadzenie na
    sprawę.

    Posiedzenie odroczono i wyznaczono kolejny termin na 18 grudnia. Do tego
    czasu mogę nieskrępowanie nadawać na grupach dyskusyjnych i uświadamiać
    błędne owieczki.
    http://boukun-pl.blogspot.com/

    boukun