  • 1. Data: 2007-11-08 11:36:27
    Temat: twarda autopornografia
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Kolejne hipotetyczne pytanie.

    Czy będzie odpowiadała za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii
    osoba, która opublikuje np. w internecie swoje nagie zdjęcia z młodości.

    Np. zdjęcia o wyraźnym charakterze seksualnym z okresu kiedy miała 13-14
    lat?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2007-11-08 11:49:43
    Temat: Re: twarda autopornografia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PlaMa pisze:

    > Czy będzie odpowiadała za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii
    > osoba, która opublikuje np. w internecie swoje nagie zdjęcia z młodości.

    A dlaczego miałby nie odpowiadać? Co jest przedmiotem ochrony
    prawnokarnej w odpowiednim przepisie?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-11-08 12:31:37
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > A dlaczego miałby nie odpowiadać? Co jest przedmiotem ochrony prawnokarnej w
    > odpowiednim przepisie?

    No, to jest jasne. Ale ciekawsze jest, czy odpowie za to posiadanie zdjęc, które
    któs sam sobie zrobił we wczesnej młodości??

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2007-11-08 13:03:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.11.2007 Przemek Lipski <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > No, to jest jasne. Ale ciekawsze jest, czy odpowie za to posiadanie zdjęc, które
    > któs sam sobie zrobił we wczesnej młodości??

    § 4a. Kto sprowadza, przechowuje lub posiada treści pornograficzne z
    udziałem małoletniego poniżej lat 15, podlega karze pozbawienia wolności
    od 3 miesięcy do lat 5.

    tj jasne czy nie jest? :)

    MZ art.1 u.2 kk ale pewnie zaraz Johnson mnie opsioczy.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-11-08 14:06:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:k1eb05-5ub.ln1@ziutka.router
    użytkownik *Marcin Debowski* napisał(a):

    > § 4a. Kto sprowadza, przechowuje lub posiada treści pornograficzne z
    > udziałem małoletniego poniżej lat 15, podlega karze pozbawienia wolności
    > od 3 miesięcy do lat 5.
    >
    > tj jasne czy nie jest? :)

    W zasadzie jasne, ale... Zabijanie jak powszechnie wiadomo jest karalne, ale
    czy zabijanie samego siebie też? (nieudane próby samobójcze)

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2007-11-08 14:21:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Big Jack pisze:

    > W zasadzie jasne, ale... Zabijanie jak powszechnie wiadomo jest karalne,
    > ale czy zabijanie samego siebie też? (nieudane próby samobójcze)

    Lepiej się zastanowić czy nagość na zdjęciu to zaraz oznacza treści
    pornograficzne. W tym kierunku bym rozumował.

    A poza tym ja mam we własnym albumie własne zdjęcie, jak miałem 6
    miesięcy i coś tam na tym zdjęciu widać ;)

  • 7. Data: 2007-11-08 14:25:19
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > § 4a. Kto sprowadza, przechowuje lub posiada treści pornograficzne z
    > udziałem małoletniego poniżej lat 15, podlega karze pozbawienia wolności
    > od 3 miesięcy do lat 5.
    >
    > tj jasne czy nie jest? :)

    Nie do końca, bo w przypadku autoportretów z lat młodości, trochę mi to nie
    pasuje. To są zdjęcia mojego autorstwa przedstawiające moją osobę i co teraz??
    Mam do nich pełne prawa autorskie, są pamiątką. I mam byc karany za ich
    przechowywanie?? Kolega w poście niżej dał ciekawą analogię do próby
    samobójstwa, też nie jest karane, a jest to usiłowanie zabójstwa z premedytacją.

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2007-11-08 14:49:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2007 15:25:19 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

> [...]
    > Mam do nich pełne prawa autorskie, są pamiątką. I mam byc karany za ich

    Kiedyś można było mieć w domu granat. A teraz nie. Prawo się zmieniło
    i trzeba się do niego dostosować, bo te zdjęcia są teraz nielegalne.
    A jakie były kiedyś to nie jest ważne. W momencie wprowadzenia aktualnej
    ustawy powinieneś je zniszczyć.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2007-11-08 14:53:45
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > A jakie były kiedyś to nie jest ważne. W momencie wprowadzenia aktualnej
    > ustawy powinieneś je zniszczyć.

    ROTFL

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 10. Data: 2007-11-08 16:51:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 8 listopada 2007 15:21
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fgv6cc$lgc$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    Ano też.

    > A poza tym ja mam we własnym albumie własne zdjęcie, jak miałem 6
    > miesięcy i coś tam na tym zdjęciu widać ;)

    Ty się tak kuna nie chwal :D

    No ale jak te zdjęcia znajdą to bekniesz aż miło.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl