  • 11. Data: 2012-08-06 07:09:18
    Temat: Re: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:jvmsg8$hgv$...@i...gazeta.pl...
    > Ale wówczas w knajpie ktos by musial za to wlascicielowi zaplacic. A tak, to
    > sprzedali klientom.

    Wrzuciłby w koszty.

  • 12. Data: 2012-08-06 11:43:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wrzuciłby w koszty.

    I kto by to wówczas pokrył? Bo to jakieś dziwne pojęcie.

  • 13. Data: 2012-08-06 12:00:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-06 11:43, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I kto by to wówczas pokrył? Bo to jakieś dziwne pojęcie.

    To taka fraza-klucz, umożliwiająca określić, że wypowiadająca ją osoba
    nigdy żadnego biznesu nie prowadziła :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-08-06 16:31:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > I kto by to wówczas pokrył? Bo to jakieś dziwne pojęcie.

    Załóżmy, że nie ma klientów i mięso się popsuło. Według Ciebie powinna takie
    jedzenie "odświeżyć" i sprzedawać (narażając zatruciem)?

  • 15. Data: 2012-08-06 16:46:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    >
    > Załóżmy, że nie ma klientów i mięso się popsuło. Według Ciebie powinna
    > takie jedzenie "odświeżyć" i sprzedawać (narażając zatruciem)?

    Zdecydowanie nie powinien, ale w praktyce tak robi często.

  • 16. Data: 2012-08-06 16:56:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zdecydowanie nie powinien, ale w praktyce tak robi często.

    No właśnie. Za takie działanie powinny być takie kary, że firmy by bankrutowały.

  • 17. Data: 2012-08-06 17:26:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    >
    > No właśnie. Za takie działanie powinny być takie kary, że firmy by
    > bankrutowały.

    Tylko w praktyce niewilkie są szanse złapania. W tym problem.

  • 18. Data: 2012-08-06 19:56:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Tylko w praktyce niewilkie są szanse złapania. W tym problem.

    Wiem, ale gdyby autor zareagował prawidłowo - zrobił zdjęcia nagrał rozmowę
    kelnerki to sytuacja wyglądała diametralnie inaczej. Chcemy, żeby polska
    wyglądała jak zachodnie kraje, ale mentalność mamy dalej wschodnią...

  • 19. Data: 2012-08-06 20:55:19
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On Aug 6, 7:56 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Wiem, ale gdyby autor zareagował prawidłowo - zrobił zdjęcia nagrał rozmowę
    > kelnerki to sytuacja wyglądała diametralnie inaczej. Chcemy, żeby polska
    > wyglądała jak zachodnie kraje, ale mentalność mamy dalej wschodnią...

    Jejku! To jakis koszmar! Tak ciagle w napieciu nawet podczas jedzenia?
    Przieciez to jak jakas wojna!

  • 20. Data: 2012-08-06 21:08:24
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    A ja mam podobny problem tutaj. Przedwczoraj w "Lidlu" kupilam
    czekoladowe platki sniadaniowe do mleka, o wdziecznej nazwie "Fun Zoo
    Magic Dots" niejakiej firmy "Goody". Otoz chcialam wczoraj to sobie
    zjesc z mlekiem ale po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
    okazaly sie zawierac jakies skorupy! Tez zazgrzytalo porzadnie w
    zebach! Dzisiaj tez tego sprobowalam, i znowu te skorupy! Okazuje sie,
    ze wszedzie sa w tych platkach. Sadze, ze to zagrozenie
    stomatologiczne za ktore ktos winien wylozyc kase!
    Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
    dowod.