  • 1. Data: 2005-01-24 20:18:24
    Temat: [trollowanie] co myślę o Leszku
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    do napisania tego postu natchnął mnie post tego czlowieka, cytuje:

    "> Choć duża konkurencja jest. Wyroiło się robactwa latoś.
    > Jak nie buzdygan to kruk. Jak nie kruk to rokicki. Jak nie rokicki to
    "tata
    > zgwałconej" ;)))
    > Co jeden to lepszy."

    prosilbym grupowiczow o napisanie krotko co sadza o Leszku.

    P.

  • 2. Data: 2005-01-24 20:30:34
    Temat: Re: [trollowanie] co myślę o Leszku
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > prosilbym grupowiczow o napisanie krotko co sadza o Leszku.

    ntg. -> pl.pregierz

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-01-24 20:37:05
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > ntg. -> pl.pregierz

    Jesli chodzi o "leszka" to jak najbardziej ta grupa , jest on najbardziej
    udzielającym sie wlasnie na tej grupie GIGA-TROLLEM !!!

  • 4. Data: 2005-01-24 20:46:46
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "chres37" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli chodzi o "leszka" to jak najbardziej ta grupa , jest on najbardziej
    > udzielającym sie wlasnie na tej grupie GIGA-TROLLEM !!!

    Co mnie to obchodzi?
    Skoro uwazacie go za trolla -> do KF i koniec.
    Zakladanie nowego watku pod haslem : "Czy X jest trollem" zalatuje paranoja.
    Ja nie potrzebuje potwierdzenia innych by stwierdzic, ze ktos jest trollem i
    go splonkowac/ignorowac w inny sposob.

    --
    Haha! Mam gmail!
    Oto podymne :

  • 5. Data: 2005-01-24 20:49:55
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    chres37 napisał(a):

    > Jesli chodzi o "leszka" to jak najbardziej ta grupa , jest on najbardziej
    > udzielającym sie wlasnie na tej grupie GIGA-TROLLEM !!!

    zdaje sie że do tego plonk wymyślono :)

  • 6. Data: 2005-01-25 00:06:45
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-24 21:18 :

    >prosilbym grupowiczow o napisanie krotko co sadza o Leszku.

    plonk
    w.

  • 7. Data: 2005-01-25 09:46:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    paranoja.
    > Ja nie potrzebuje potwierdzenia innych by stwierdzic, ze ktos jest

    po rpostu lecza mnie posty tego czlowieka i chcialem mu dac do zrozumienia
    ze jest tu uwazany jak to powiedzial chres za GIGA TROLLA. Bo nikt tak
    nie wpieprza sieze swoimi bezsensownymi chamskimi i prsotackimi odzywkami
    jak on.

    P.

  • 8. Data: 2005-01-25 10:01:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > ntg. -> pl.pregierz

    Dla ułatwienia dodam, że od około 2-3 tygodni mam przygłupawego przemka w
    KF-e o czym dobrze wie.Gówniarz trafił tam za wyjątkową inteligencę (IQ
    oceniam na około 70, dla porównania- suchy kawałek drewna lipowego~62;) oraz
    wrodzone chamstwo(to być może wynik błędów wychowawczych popełnionych przez
    rodziców tego smarka).Ten wątek dobitnie pokazuje jakie destrukcyjne
    działanie na popapraną psychikę ma wrzucenie durnia do kibelka;)))
    Powstrzymanie się od pisania "na Berdyczów" przerasta jego możliwości.
    PLONK dobry na wszystkie choroby świata;))

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2005-01-25 10:04:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2005-01-24 21:18 :

    > plonk

    Będziesz go miał na sumieniu;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2005-01-25 10:33:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dla ułatwienia dodam, że od około 2-3 tygodni mam przygłupawego przemka
    > KF-e o czym dobrze wie.Gówniarz trafił tam za wyjątkową inteligencę (IQ
    > oceniam na około 70,

    ja do mojegobadania link podalem, moze bedziesz uprzejmy i zapodasz do
    swojego ?

> [...]
    > Powstrzymanie się od pisania "na Berdyczów" przerasta jego możliwości.
    > PLONK dobry na wszystkie choroby świata;))

    Twoj typowo gowniarski spsosob wypowiadania sie przczy Twojemu wiekowi.
    Az smutno mi se robi gdy o Twoich dzieciach pomysle.

    P.