  • 1. Data: 2005-01-24 19:59:13
    Temat: Problem z deweloperm ?!
    Od: "Krzysztof Matej" <b...@g...pl>

    Sparawa jest dosyc skomplikowana. Kupiłem mieszkanie od dewelopera. Wpłaciłem
    mu całość należności. Przedmiotem umowy z nim zawartej było: A) wybudownie
    lokalu o właściwościach określonych w załączniku, B)notarialne przeniesienie
    prawa własności. Termin przekazania lokalu ustalona na datę 30.11.2005r.
    Oczywiście nie została dotrzymana i na usilne namowy zgodziłem odebrać
    mieszkanie w dniu 07.12.2004 potrącając stosowne odsetki za te kilka dni.
    Jakiś byłem naiwny :)Podpisałem Protokół Technicznego Odbioru Mieszkania
    Celem Prowadzenia Robót Wykończeniowych na końcu owego dokumentu który
    stwierdza ilości gnizdek itp. jest zapis, że nie stanowi on podstawy do
    naliczania kosztów administracyjnych i ostateczny termin odbioru mieszkania
    ustala się na dzień 17.12.2004r. I teraz w czym problem Potrąciłem mu juz
    odsetki za kilka dni a tego ostateczne odbioru chyba nie było - nic nie
    podpisywałem już więcej. Zgodnie z umową mogę mu potracić max. 10% wpłaconej
    kwoty netto za zwłoke. Mam z nim nadal duże problemy na każdym kroku i stąd
    pytanie czy mam jakaś podstawe aby mu wykasować dalsze odsetki? Sorki za
    przydługawy tekst.

  • 2. Data: 2005-01-24 20:43:55
    Temat: Re: Problem z deweloperm ?!
    Od: "Krzysztof Matej" <b...@g...pl>

    Wkradł się bład:)
    powinno być Termin przekazania lokalu ustalona na datę 30.11.2004r.
    chyba za trudny temat na grupe cos mi sei wydaje :(

  • 3. Data: 2005-01-25 07:38:42
    Od: "Krzysztof Matej" <b...@g...pl>

    I nikt nie umie pomóc :(