  • 1. Data: 2005-01-24 19:39:37
    Temat: Re: pozwolenie na posiadanie broni
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek rzecze:
    > Witam
    > Czy uzasadniając potrzebe posiadania broni palnej dobrym rozwiązaniem jest
    > napisanie "obawa o życie własne i rodziny" ?

    Nie.
    Jedyny sposób to oficjalne trenowanie strzelectwa.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 2. Data: 2005-01-24 19:50:03
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    A było to dnia Mon, 24 Jan 2005 20:39:37 +0100, kiedy na pl.soc.prawo osoba
    określana zwykle jako Arek popełniła co następuje:

    > (...)
    > Jedyny sposób to oficjalne trenowanie strzelectwa.
    > (...)

    ... albo przynależność do koła łowieckiego...

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 3. Data: 2005-01-24 19:51:18
    Temat: pozwolenie na posiadanie broni
    Od: Jacek <m...@...pl>

    Witam
    Czy uzasadniając potrzebe posiadania broni palnej dobrym rozwiązaniem jest
    napisanie "obawa o życie własne i rodziny" ?
    Jacek

  • 4. Data: 2005-01-24 19:55:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tom(ek)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A było to dnia Mon, 24 Jan 2005 20:39:37 +0100, kiedy na pl.soc.prawo osoba
    > określana zwykle jako Arek popełniła co następuje:

    > ... albo przynależność do koła łowieckiego...

    Albo posiadanie kantoru wymiany walut;)

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-24 20:15:31
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "Tom(ek)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pl.soc.prawo osoba
    > Albo posiadanie kantoru wymiany walut;)

    albo gdy ktoś grodzi śmiercią. Ale wtedy trzeba zgłosić ten fakt na
    policji i pokazać listy z pogruszkami (bilingi sprawdzą)

  • 6. Data: 2005-01-24 20:19:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > albo gdy ktoś grodzi śmiercią. Ale wtedy trzeba zgłosić ten fakt na
    > policji i pokazać listy z pogruszkami (bilingi sprawdzą)

    a czy spory majatek (taki naprawde konkretny) a co za tym idzie strach
    przed porwaniem itp moze byc
    wystarczajacym powodem?

    P.

  • 7. Data: 2005-01-24 20:23:07
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Przemek R. wrote:
    > a czy spory majatek (taki naprawde konkretny) a co za tym idzie strach
    > przed porwaniem itp moze byc
    > wystarczajacym powodem?

    Moze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-01-24 20:49:24
    Od: Jacek <m...@...pl>

    JackyX napisał:
    [...]
    > albo gdy ktoś grodzi śmiercią. Ale wtedy trzeba zgłosić ten fakt na
    > policji i pokazać listy z pogruszkami (bilingi sprawdzą)

    A gdy ktoś groził przez domofon, że "zajebie mnie i moją rodzine", a ja
    nawet nie wiem kto to ?

  • 9. Data: 2005-01-24 21:05:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JackyX wrote:

    > albo gdy ktoś grodzi śmiercią. Ale wtedy trzeba zgłosić ten fakt na

    Widziałeś wiele ogrodzeń, ale takiego, w którym wykorzystano by śmierć,
    jeszcze nie... No, może pomijając paryskie Katakumby, ale to tylko w TV.

    > policji i pokazać listy z pogruszkami (bilingi sprawdzą)

    Z jakimi gruszkami??

    Weź może nie kalecz języka...

  • 10. Data: 2005-01-24 21:06:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:

    > A gdy ktoś groził przez domofon, że "zajebie mnie i moją rodzine", a ja
    > nawet nie wiem kto to ?

    A skąd organ wydający decyzję ma wiedzieć, że sobie tego zwyczajnie nie
    wymyśliłeś?