  • 1. Data: 2005-06-07 18:14:56
    Temat: trademark za granica ?
    Od: "FRANCO" <f...@n...com>

    Czy obywatel polski, osoba fizyczna nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej
    , moze opatentowac cos w innym kraju UE, np. Niemczech, lub Danii?

    Chodzi mi o opatentowanie konkretnej nazwy, badz hasla, a nie realnego
    produktu.

  • 2. Data: 2005-06-07 18:44:34
    Temat: Re: trademark za granica ?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Chodzi mi o opatentowanie konkretnej nazwy, badz hasla, a nie realnego
    > produktu.

    zastrzeżenie, nie opatentowanie
    zastrzel, ale kiedyś o tym czytałem, bo byłem zainteresowany i nie pamiętam

    wrzuć w google:
    trademark europe register itp.

    zyga

  • 3. Data: 2005-06-08 10:00:36
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    FRANCO <f...@n...com> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
> [...]
    > lub Danii?
    > Chodzi mi o opatentowanie konkretnej nazwy, badz hasla, a nie realnego

    Mozesz na całym świecie ( w zasadzie).
    Z tym tylko, że znaków towarowych się nie patentuje, znaki towarowe się
    rejestruje, patentuje sie tylko wynalazki.

    Ale jak najbardziej jest to mozliwe, ba oczywiście powszechne i niezbędne w
    dzisiejszy swiecie
    Co innego koszty tej procedury - mozesz jak cię stać..

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide