  • 51. Data: 2006-12-10 08:47:55
    Temat: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:elf5g4$c3q$2@news.onet.pl...

    > A ty widzisz różnice pomiędzy wizytą właściciela czworonoga w twoim domu a
    > przebywaniu w mieszkaniu ze zwierzęciem.

    niemowimy o odwiedzeniu twojego domu przez wlasciciela psa, mowimy o wizycie
    alergika w ciasnej puszce jaka jest samochod, w miejscu, gdzie wlasciciel
    czworonoga przebywa przez 1/3 doby

  • 52. Data: 2006-12-10 08:50:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:9uar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To ty masz zagwarantować.

    ale to ty zadasz gwarancji ;)
    wiec pytam sie co cie usatysfakcjonuje

    > Bo?

    bo nie sa dla zwierzaka zadnym zabezpieczeniem, chocby z racji swojej
    konstrukcji, matrialow z ktorych sa wykonane itp itd, klatka sluzy tylko i
    wylacznie do zamkniecia zwierzecia i unieruchomienia go, to nie jest rodzaj
    fotelika dla dziecka, ma ona zabezpieczyc otoczenie przed zwierzakiem a nie
    na odwrot

    > A teraz porównaj gabaryty.

    miales kiedys psa i kota, nie widzisz roznicy w przewidywalnosci, zchowaniu,
    posluszenstwie i karnosci?

  • 53. Data: 2006-12-10 09:46:03
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > miales kiedys psa?
    > woziles go w samochodzie?
    > ja robie to juz prawie 20 lat, 3 rozne psy i to nie po specjalnych
    > szkoleniach, nie hodowlane, ktore dodatkowo sa odpowiednia dobierane, aby
    > mialy okreslone cechy, tylko kundle

    Miałem, woziłem owczarka i dobermana. Ale tutaj nie chodzi o właściciela ale
    obca osobę, przy której pies może zachowywać się nieprzewidywalnie.

    > rownie dobrze mozna dowodzic zeby nie wsiadac do taksowki ktoej kierowca
    > ma ponad40 lat i obraczke na palcu :) przeciez jest statystycznym
    > zawalowcem, zawalu mozne dostac w czasie jazdy i spowodowac wypadek

    Z tego co wiem, kawalerowie sa bardziej podatni na zawał i żyją krócej.
    Nie porównuj ludzi i zwierząt.

    Tomek

  • 54. Data: 2006-12-10 11:01:07
    Od: m...@g...com

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:6qar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ale wlasciciel wie

    Ale taksówkarz nie wie. A to on jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo
    pasażera i swoje.

    > czyli ze nie, cbdu, poczytaj troche hodowlach, rownie dobrze na tej
    > zasadzie mozesz udowodnic, ze taksiazowi nagle cos odbije i spowoduje
    > wypadek, albo dostanie zawalu czy wylewu

    Dlatego też klient może nie skorzystać z usług danego taksówkarza. Bez
    podania przyczyn.

    p. m.

  • 55. Data: 2006-12-10 11:03:52
    Od: m...@g...com

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:9uar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ale to ty zadasz gwarancji ;)
    > wiec pytam sie co cie usatysfakcjonuje

    To ty chcesz jechać ze zwierzakiem wbrew woli taksówkarza. Więc to na tobie
    spoczywa dostarczenie gwarancji która taksówkarza przekona (nie wyobrażam
    sobie takiej)

> [...]
    > wylacznie do zamkniecia zwierzecia i unieruchomienia go, to nie jest
    > rodzaj fotelika dla dziecka, ma ona zabezpieczyc otoczenie przed

    No i dobrze. Bo przecież o uchronienie otoczenia przed zwierzakiem chodzi,
    a nie o ochronę zwierzaka przed otoczeniem.

    p. m.

  • 56. Data: 2006-12-10 15:12:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:6qar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ale wlasciciel wie

    Jasne. Ile razy już było o właścicielach "grzecznych piesków", które
    nagle ni stąd ni zowąd na kogoś się rzuciły. Sam miałem przykre
    doświadczenia z takimi.

    Taksówkarz to człowiek, nie pies.

  • 57. Data: 2006-12-10 15:14:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > ja robie to juz prawie 20 lat, 3 rozne psy i to nie po specjalnych
    > szkoleniach, nie hodowlane, ktore dodatkowo sa odpowiednia dobierane, aby
    > mialy okreslone cechy, tylko kundle

    Są i ludzie, którzy siadają za kierownicę "po kielichu" i jeszcze nigdy
    im się nawet drobna stłuczka nie zdarzyła. Czy to dowodzi
    nieszkodliwości kierowania "pod gazem"?

  • 58. Data: 2006-12-10 15:15:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:fsar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > pytanie pomocnicze, kto zostawi wiecej alergenow, pies bedacy 15 minut w
    > samochodzie, czy taksowkarz codziennie nanoszacy do samochodu nowe, ktorego
    > ubranie i on jest nim przesiakniety, na ktorego ubraniu jest siersc zwierzka
    > ktore ma w domu itd

    Oczywiście, że ten pies. (zakładam, że taksówkarz myje się i ma uprane
    ubranie)

  • 59. Data: 2006-12-10 15:23:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:9uar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ale to ty zadasz gwarancji ;)
    > wiec pytam sie co cie usatysfakcjonuje

    100%, możliwa do 100% udowodnienia gwarancja - że nigdy, w żadnych
    okolicznościach żadnemu psu "grzecznie siedzącemu na podłodze" nagle coś
    nie odbije (przestraszy się albo co) i nie wykona nieoczekiwanego ruchu.

> [...]
    > fotelika dla dziecka, ma ona zabezpieczyc otoczenie przed zwierzakiem a nie

    Masz problemy...

    Do klatki wkładasz np. miękki ręcznik, klatkę przypinasz pasami i voila
    - zwierzę też zabezpieczone w podobnym stopniu, jak człowiek.

    Inna sprawa, że tutaj głównie chodziło o zabezpieczenie _przed_ zwierzęciem.

    > miales kiedys psa i kota, nie widzisz roznicy w przewidywalnosci,
    > zchowaniu,

    Owszem, widzę - np. żaden kot nie okaleczył nigdy człowieka, a zwłaszcza
    dziecka. A tym bardziej nie zabił.

    > posluszenstwie i karnosci?

    Owszem, widzę - znikomy odsetek posiadaczy psów potrafi to posłuszeństwo
    i karność uzyskać.

  • 60. Data: 2006-12-10 15:55:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Miałem, woziłem owczarka i dobermana. Ale tutaj nie chodzi o właściciela
    > ale obca osobę, przy której pies może zachowywać się nieprzewidywalnie.

    pies przewodnik nie ma prawa zachowywac sie nieprzewidywalnie,od tego zalezy
    zycie ludzkie, dlatego takie psy pochodza z odpowiednich hodowli i
    przechodza specjalistyczne szkolenia

    > Z tego co wiem, kawalerowie sa bardziej podatni na zawał i żyją krócej.
    > Nie porównuj ludzi i zwierząt.

    czlowiek to taki sam organizm, tak samo podatny na uszkodzenia, te
    psychiczne rowniez