  • 71. Data: 2006-12-11 14:17:09
    Temat: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:uq1054-nrk.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Gwarancją jest odpowiedzialność taksówkarza. On odpowiada - on
    > gwarantuje. Jeśli ci się nie podoba - nie wsiadasz.

    i vice versa, pytanie czy taka gwarancja mu starcza

    > Jest jakiś przepis zakazujący wkładania ręcznika na tyle dużego, żeby
    > wyściełał także boki?

    a na tych bokach to on sie psiejsko czarodziejsko utrzyma?
    czy moze chcesz psu zafundowac, nie dosc ze ciasna, to jeszcze ciemna
    duszna saune, coby nie powiedziec, trumienke za zycia?

    > Chyba nigdy nie widziałeś kocich pazurków a akcji - a rozpruta tętnica
    > szyjna z reguły będzie śmiertelna...

    mam kota w domu, wiec wiem co moze kot, ale ty ty powiedziales ze kot
    niegdy nie zrobi krzywdy czlowiekowi nie ja, wiec czegos tu nie rozumiem,
    to w koncu jak, zrobi krzywde czy nie zrobi?

    > Tylko że koty tego nie robią. A psy - owszem.

    nie robia, bo sa za male, poogladaj reality tv, chyba tam jest caly
    program poswiecony odpalom zwierzakow, zobaczysz do czego zdolne sa koty i
    co potrafia zrobic czlowiekowi

    > I dlatego gestapo ani żadne inne podobne organizacje nie wykorzystywały
    > kotów do terroryzowania ludzi ;->

    i dlatego przeowz psa w samochodzie jest wzglednie bezpieczny, szczegolnie
    psa przewodnika, ktory jest dodatkowo przeszkolony i wyselekcjonowany

    > I dlatego ja swoje koty przewożę w specjalnych transporterkach.

    a ja wprost przeciwnie ;)