  • 1. Data: 2006-12-08 13:38:30
    Temat: skąd ta opłata
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Wytoczyłem jednemu człowiekowi sprawę z art 212 kk. Sąd zarządał wpłaty 300
    zł bez żadnych wyjaśnień. Na jakiej podstawie?!? Czy będąc na bezrobociu
    mogę prosić o anulowanie tej opłaty?

  • 2. Data: 2006-12-08 14:01:50
    Temat: Re: skąd ta opłata
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    CiepliX napisał(a):
    > Wytoczyłem jednemu człowiekowi sprawę z art 212 kk. Sąd zarządał wpłaty 300
    > zł bez żadnych wyjaśnień. Na jakiej podstawie?!? Czy będąc na bezrobociu
    > mogę prosić o anulowanie tej opłaty?

    Proś o zwolnienie od kosztów sądowych. Specjalny druk się chyba wypełnia.

    --
    animka

  • 3. Data: 2006-12-08 18:28:38
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Wytoczyłem jednemu człowiekowi sprawę z art 212 kk. Sąd zarządał wpłaty
    300
    > zł bez żadnych wyjaśnień. Na jakiej podstawie?!?

    Myslisz, ze nie ma podstawy i sad chce na piwo ? Jest stosowne rozporzadznie
    ustalajace wysokosc oplaty delegowane przez kpk. Ponadto slyszalem, ze maja
    ta oplate podniesc do 500 zl zeby ukrucic pieniactwo, jakkolwiek narazie
    jest ciagle 300 zl.

    Czy będąc na bezrobociu
    > mogę prosić o anulowanie tej opłaty?

    Mozesz, mozesz. Przygotuj sobie kiwtki dokumentujace twoje i domownikow
    dochody i wydatki, bo na gebe (tzn na podstawie samego wniosku z
    uzasadnieniem) nie zwolnia z tej oplaty.

    Musisz takze byc przygotowany na dalsze wydatki - szczegolnie wtedy jak
    ewentulanie przegrasz.

    Cezar