  • 1. Data: 2006-12-08 17:03:32
    Temat: Wywozenie zywnosci z Polski do Wielkiej Brytanii - limity, ograniczenia
    Od: "Sel" <s...@W...pl>

    Witam!

    Niebawem wybieram sie samochodem z Polski do Wielkiej Brytanii. Planuje
    zabrac ze soba wszelka mozliwa zywnosc na okolo 2 - 3 miesiace. Bedzie tego
    duzo - np. kilkadziesiat litrow soku w kartonie, kilkadziesiat litrow mleka,
    kilka - kilkanascie kilogramow wedlin hermetycznie pakowanych, kilkadziesiat
    sloikow sosow. Duzo by wymieniac (dla zainteresowanych wstepna lista pod
    koniec postu :) ).

    Czy sa jakies ograniczenia w przewozeniu takich rzeczy w obrebie Unii?
    Oczywiscie nie chce uiszczac jakichkolwiek oplat granicznych.

    Wstepna lista:

    soki 32
    red-bulle 8
    mleko 30
    płatki kukurydziane śred. 15
    musli 8
    sałatki meksykańskie 15
    majonezy średnie 5
    keczup ostry 4
    musztarda ostra 4
    gorące kubki 30
    te większe zupy 30
    sosy w słoiku 30
    makarony 10
    ryż 5
    kawa sypana - duże opakowanie 2
    herbata lipton earl grey - duża 1
    mięta 8
    rumianek 8
    melisa 4
    kakao - duża paczka 4
    cukier kg 2
    sól kg 1
    przyprawy - różne 1
    mąka kg 4
    salami suche 4
    salami w kawałkach 8
    kabanosy krakus 16
    krakowska 4
    ser feta 4
    ser almette 10
    jajka 30
    ziemniaki - worków 1
    cebula kg 2
    pomidory, papryka, banany - tygodni 1
    chleb - tygodni 0,5
    mleczko w puszce 4
    masło 8
    ogórki konserwowe - słoiki 2
    ogórki kiszone - słoiki 3
    placek do pizzy 10
    słodycze
    piwo w puszce 20
    piwo w butelce 20
    wódka l 3
    grzaniec galicyjski + przyprawy 2
    oliwki 1

    --
    Pozdrawiam,
    Sel

  • 2. Data: 2006-12-08 17:13:08
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Sel" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >

    > Wstepna lista:
    >
    > soki 32
    > red-bulle 8

    ciach

    > piwo w butelce 20
    > wódka l 3
    > grzaniec galicyjski + przyprawy 2
    > oliwki 1

    o kurcze, sklep otwierasz ?? ;)

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2006-12-08 17:24:05
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-12-2006 o 18:13:08 Przemek Lipski <d...@e...WYTNIJ.pl>
    napisał(a):

    > o kurcze, sklep otwierasz ?? ;)

    A to wszystko zapakowane do przestronnego Smarta :P

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2006-12-08 21:32:46
    Od: "Sel" <s...@W...pl>

    > wódka l 3

    Wodki jest _litrow_ 3 - zeby nie bylo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sel

  • 5. Data: 2006-12-09 07:57:10
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Sel" <s...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Duzo by wymieniac (dla zainteresowanych wstepna lista pod
    > koniec postu :) ).

    fajna ta lista. Dorzuc jeszcze 60 prezerwatyw, 10 kg proszku do bialych i 10
    kg do koloru, zgrzewke płynu do płukania, zgrzewke płynu do garow, z 20
    rolek papieru toaletowego itd:-)

    Angie

  • 6. Data: 2006-12-09 08:24:39
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

> [...]
    > kilkadziesiat
    > sloikow sosow. Duzo by wymieniac (dla zainteresowanych wstepna lista pod

    Moze ktos Cie oszukal, ze nie ma w Anglii nic do jedzenia?
    Wyobraz sobie, ze wszystko tam jest i kartek zywnosciowych tez na to nie
    potrzeba.

    veri

  • 7. Data: 2006-12-09 09:13:10
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Czy sa jakies ograniczenia w przewozeniu takich rzeczy w obrebie Unii?
    > Oczywiscie nie chce uiszczac jakichkolwiek oplat granicznych.
    >

    > Wstepna lista;

    http://www.joemonster.org/article.php?sid=6668

    Ciekawe co tam doloza po Twoim wyjezdzie.

    veri

  • 8. Data: 2006-12-09 11:09:16
    Od: "Sel" <s...@W...pl>

    > Moze ktos Cie oszukal, ze nie ma w Anglii nic do jedzenia?
    > Wyobraz sobie, ze wszystko tam jest i kartek zywnosciowych tez na to nie
    > potrzeba.

    Zanim cos napiszesz, to pomysl. Jedzenie w Anglii jest duzo drozsze niz w
    Polsce i jest wiele produktow, ktore mi nie smakuja w porownaniu do
    odpowiednikow z Polski. Skoro jade samochodem i mam mnostwo miejsca na
    bagaze, i jesli nie ma problemow administracyjnych z przewozeniem zywnosci,
    to nie widze zadnego powodu, zeby nie zabrac jedzenia z Polski. Nawet jesli,
    pesymistycznie myslac, auto mi spali przez to litr LPG na 100 km wiecej, to
    calkowity koszt przejazdu wzrosnie mi o 50 zl, a bede mial to, co znam, i co
    lubie.

    Niektorzy dziwia sie, ze chce zabrac takie produkty jak ziemniaki, czy
    cebule. Ale skoro juz bede robil wielkie zakupy w polskim sklepie i mial to
    pod reka, to nie widze powodu, zeby nie wziac.

    Na tym jedzeniu zaoszczedze kilkaset zlotych wzgledem opcji kupowania
    analogicznych produktow podobnej jakosci w Anglii. Czyli w ogolnym bilansie
    wieksza korzysc przyniesie mi wziecie jedzenia, niz szukanie dodatkowych
    pasazerow w celu dzielenia kosztow przejazdu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sel

  • 9. Data: 2006-12-09 11:10:41
    Od: "Sel" <s...@W...pl>

    > fajna ta lista. Dorzuc jeszcze 60 prezerwatyw, 10 kg proszku do bialych i
    10
    > kg do koloru, zgrzewke płynu do płukania, zgrzewke płynu do garow, z 20
    > rolek papieru toaletowego itd:-)

    Aaa... Takie rzeczy to juz mam na liscie artykulow gospodarczych :]

    --
    Pozdrawiam,
    Sel

  • 10. Data: 2006-12-09 11:31:46
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > Aaa... Takie rzeczy to juz mam na liscie artykulow gospodarczych :]

    good:-) Juz sie balam ze zapomniales :-)

    Angie