  • 21. Data: 2006-05-31 12:18:27
    Temat: Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > zwlaszcza do platnika

    A pod WinE?

  • 22. Data: 2006-05-31 12:18:47
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Nostradamus wrote:

    > Poczekać z 10 lat. Może przez ten czas stanie się bardziej przyjazny dla
    > uzytkownika.

    Już jest przyjaźniejszy od wingrozy.

  • 23. Data: 2006-05-31 12:19:09
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    marfi wrote:

    > Hmm... ale jak do "uprawiania" Linuxa przekonać klientów ?

    Pokazać w działniu. Porównać ceny :)

  • 24. Data: 2006-05-31 13:19:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    > Już jest przyjaźniejszy od wingrozy.

    Miłość to już? Czy zauroczenie dopiero? ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 25. Data: 2006-05-31 13:20:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    > Pokazać w działniu. Porównać ceny :)

    Taa... A potem zafakturować wdrożenie. Na kilka OEM by wystarczyło...
    ;)))

    j.

  • 26. Data: 2006-05-31 15:19:31
    Od: TauRuSS <t...@l...wroc.net>

    januszek napisał(a):
    > TauRuSS napisał(a):
    >
    > [...]
    efault.mspx

    > Hmm... I gdzie w tym linku widzisz ciąg znaków "microsoft.pl"?
    >
    > j.

    No qrwa, zabij mnie za to ,że z pl. przekierowuje na .com/poland

  • 27. Data: 2006-05-31 18:11:46
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    januszek wrote:

    > Taa... A potem zafakturować wdrożenie. Na kilka OEM by wystarczyło...
    > ;)))

    Chyba ostatni linux, jaki widziałeś, to podstawowy slackware "do
    samodzielnego montażu".

  • 28. Data: 2006-05-31 18:12:51
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    januszek wrote:
    > Andrzej Lawa napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Miłość to już? Czy zauroczenie dopiero? ;P

    Witaj, pracowniku Microsoft Corporation.

    Swoje głupie uwagi wsadź sobie w d*.*.

    Dziękuję

  • 29. Data: 2006-05-31 21:53:22
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    TauRuSS napisał(a):

    > Ponowna aktywacja wymaga zakupu nowej licencji.
    > (czyli w praktyce zakup nowego Windowsa).

    Bzdura, dzwonisz do Microsyfu i aktrywujesz bez klopotu

    > Przeniesienie na inny komputer jest niemożliwe, bo na tym polega właśnie
    > OEM.

    Jest mozliwe

    Jacek

  • 30. Data: 2006-06-01 05:25:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Chyba ostatni linux, jaki widziałeś, to podstawowy slackware "do
    > samodzielnego montażu".

    Znajomemu "coś" stało się z nagrywarką DVD. Na mojego czuja zaśmiecił
    sobie Windowsa i stąd kłopoty. Nie chciał jednak słyszeć o reinstalacji.
    Zapytałem więc znajomego mastaha o jakąś nowoczesną dystrybucję w wersji
    LiveCD, która w łatwy i przyjemny sposób poradzi sobie z obsługą
    nagrywarki DVD. Odpowiedział: Ubuntu. Wygooglałem, zassałem i wypaliłem.
    Uruchomiłem... i po 20 minutach walki z próbą otworzenia szufladki od
    napędu optycznego dałem sobie spokój ;) Krótko mówiąc nadal jest tak jak
    było w czasach slacka "do samodzielnego montażu" ;)

    j.