  • 11. Data: 2006-05-30 19:50:04
    Temat: Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    TauRuSS napisał(a):

    > Mnie tam nie interesuje w czym problem, pytanie było, czy można
    > przenieść system na innego kompa ,a nie jak obejść ograniczenia licencji.

    Można, ale są spory czy wolno.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-05-30 20:20:38
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > To jest niemal cytat z ich strony.

    niemal, to ja jestem Leonardo Di Caprio

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-05-30 20:45:25
    Od: TauRuSS <t...@l...wroc.net>

    rezist.com napisał(a):

    > niemal, to ja jestem Leonardo Di Caprio

    Napisze to jeszcze raz, bo widze ,że masz problemy z czytaniem:

    "Termin ,,całkowicie zmontowany system komputerowy" oznacza system
    komputerowy składający się przynajmniej z procesora, płyty głównej,
    dysku twardego, zasilacza i obudowy."

    Źródło - www.microsoft.pl

  • 14. Data: 2006-05-30 22:16:55
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    cadmold wrote:
    > Witam, potrzebuje opinii w nastepujacej sprawie. Zaczynam DG,
    > kupuje komputer (glowne narzadzie pracy).

    Go Linux :)

    > Czy moge postawic na nim system
    > operacyjny Windows XP OEM, który nabylem wraz z poprzednim
    > komputerem, który nie jest juz eksploatowany (zuzyl sie)?

    Formalnie - tak. Prawa nie złamiesz. Problem może być z tą gównianą
    "aktywacją" mikrosyfowego "systemu".

  • 15. Data: 2006-05-31 06:33:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TauRuSS napisał(a):

    > "Termin ?całkowicie zmontowany system komputerowy? oznacza system
    > komputerowy składający się przynajmniej z procesora, płyty głównej,
    > dysku twardego, zasilacza i obudowy."

    > Źródło - www.microsoft.pl

    Podaj bezpośredni link lub zresetuj Matrix-a... ;PPP

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 16. Data: 2006-05-31 06:55:03
    Od: TauRuSS <t...@l...wroc.net>

    januszek napisał(a):

    > Podaj bezpośredni link lub zresetuj Matrix-a... ;PPP
    >
    > j.

    A więc kolejny raz w tym temacie podaje link:
    http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/def
    ault.mspx

  • 17. Data: 2006-05-31 07:07:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TauRuSS napisał(a):

    [...]

    > A więc kolejny raz w tym temacie podaje link:
    > http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/def
    ault.mspx

    Hmm... I gdzie w tym linku widzisz ciąg znaków "microsoft.pl"?

    j.

  • 18. Data: 2006-05-31 09:57:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Go Linux :)

    Hmm... ale jak do "uprawiania" Linuxa przekonać klientów ?

    --
    marfi

  • 19. Data: 2006-05-31 10:48:29
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... ale jak do "uprawiania" Linuxa przekonać klientów ?

    Poczekać z 10 lat. Może przez ten czas stanie się bardziej przyjazny dla
    uzytkownika.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2006-05-31 11:11:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Go Linux :)

    zwlaszcza do platnika

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".